Tanımam çok yönünü ama sözünün eri
Görmem meşakkatini ama ademin feri
İthaf vesilesiyle arz ettim maruzatı
Boş ver dedim alo’yu tam burasıdır yeri
Uzun zamandır kimse bana şiir yazmamıştı...Bu açıdan düşünüp yazmanız çok önemli...Kıymet vermenin ehemmiyetsizleştiği bir yerde önemsedim yaptığınız işi...
Çok tartışmalarımız oldu ancak gurur yapıp duygularınızı işinize karıştırmadan böyle bir eser yazdınız teşekkür ederim...
Romanımla ilgili de bir yazı kaleme almıştınız...Onu da facebook sayfasında paylaştım...Bu şiirinizi de evde seslendirmek istiyorum müsadenizle...
Şimdilik çok teşekkür ederim...Umarım kırgınlıklar biter ve yeniden güzel dostlukların penceresi herkes için sonuna kadar açılır...
Eyvallah yüreğinize...
Açtım sayfayı, kapattım gözlerimi. Dinledim....
Sesinizin efsunu sardı yazının içtenliği ile birlikte.
O sabahları yaşatan hissettiren yüreğinize sevgimle.
Kutlarım çok güzeldi çok...
Beyaz gülün nezdinde serenat ancak bu kadar güzel olabilirdi.
Yürek de kalem de nasıl beyaz güle boyanmışsa,
okurken benim yüreğimi de beyaz güller kapladı.
Beyaz güller hiç solmasın, yürek hep baki kalsın...
Kutlarım sevgili Mustafa, kaleminden her şiir ayrı bir keyifle okunuyor.
İçtima serisinin rotası yönetime yönelmiş.
Güzel bir şiirdi yine kaleminizden.
Hem arz-ı hal hem ithaf.
Hep söylüyorum zeki insansınız vesselam.
Böyle güzellikler dost yaklaşımlar her zaman sürekliliğini korusun İnşallah.
Yüreğinize sağlık.Her iki dosta da selam-saygı ile.
Yüreğine gönlüne sağlık kalemin daim olsun güzel bir eser olmuş tebrik ederim.
Gitti benden artık çok uzaklara,
Gitme diyecek gibi oldum bir ara ,
Kalbimde açtın sen onulmaz yara ,
Dur gitme diyecektim diyemedim.
Bayram öncesinde şiirindeki mesajlar beni derin derin düşündürttü can. Evet, kimse baki kalmayacak bu dünyada. Önemli olan yaşadığımız müddetçe güzel düşünmek,güzeli sevmek ve güzelce yaşamak önemli. Şimdiden bayramınızı tebrik ediyorum. Selam ve dua ile kadim dostum, vefalı kardeşim. Ömer Öner
Eee yani aklın yolu bir ,harika bir şiir ....Gülsen hanım gönülden kutlarım...
'Ah aşk sen nelere kadirsin' sözünden anladığım bu değildi ki...
Günahlara gebe bir sevda,aşk olarak tanımlanamazdı ki...
Atmalıyım bu yüreği,çıkmalı içimden,beni çirkinleştirmesine izin vermemeliyim.
Ama nasıl?Ama nasıl?''
Sustu.
Gözlerinden öpmek istedim teselli niyetiyle...
Sustum.
Kelimeler kifayetsiz kalacaktı biliyordum.Onun için sustum.
Ama gözlerim hala konuşuyordu.
Deneme şiirinizle bağlantılı sanırım. Ya da ben öyle algıladım.
Gerçek bir deneme tadında kaleme alınmış bir yazınız. Yürekten kutluyorum efendim. Saygılar.
Hay Allah razı olsun Abdullah Bey, vallahi ilmihal tadında olmuş, ne hoş bu hususları şiir dili ile aktarabilmek,
Çok çok beğendim Efendim,
Yüreğinize emeğinize sağlık,
Kutlarım Şahsınızı,
Saygılarımla,
çağatay
Her zamanki tadında çok çok güzel bir şiirdi, gittim yine tayyı zamanda Divan'a hoş duygularla okudum, hoş duygularla Bülbül eşliğinde mest oldum,
Allah Razı olsun, Sağ olasın Ömer Ağabey,
Kutlarım Çokçana,
Saygılarımla,
çağatay
Hocamı her gördüğüm yerde okuyup haz almak zevkinden kendimi mahrum edemem doğrusu.
Hoş, Hocam dediğimde kızıyor tevazusundan; ama şuna eminim ki geleceğin üstadelerinin biri olacak bu kalem.
Alkışlarım, saygım ve sevgimle...
Aşkım, canım ve seni seviyorumların günümüzde çok kolay söylendiği maalesef gerçek.İçinde duygu bulunmayan ilişkilerde riyakarlığın en önemlileri...Düzenbaz sevişmelerde olduğu gibi.
Konu içeriğine ÖNCE İNSAN gözüyle bakmak gerek diye düşünüyorum.
Kutluyor;
Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Kaside ile birlikte müthiş bir şiir okudum yine sayfanızdan.
Kutlarım kalitesinden ödün vermeyen kaleminizi hocam. Saygımla.
Kutlarım Mustafa Bey, Güzel şiirdi.
Bâki Selamlarımla.
Ben bu konuyu kadın ya da erkek olarak ayırmadan ele almak isterim.
Kısaca insan olarak.
Eğer ki insan sağlam bir duruş sergileyebilir ve bunu daimi kılabilirse.
Bu tür safsatalara da yol açmamış olur.
Her iki cinste de maalesef bu tarz yaklaşımlar olabiliyor.
Neler duyuyoruz görüyoruz.
Her selamı her iyi niyetle söylenmiş 'canım' ı ya da 'seni seviyorum' u sarkıntılık olarak adlandıran kişi bunun suçunu kendisinde aramalı belki de.
Ben sizi seviyorum Çağatay bey. Benim için değerli bir insansınız . Bu sitede benim sevdiğim değer verdiğim kaç kişi var böyle. Allah muhafaza şimdi Ayşe Duran bana sarkıntılık ediyor mu demeliler. Kendimden örnek veriyorum ki yanlış anlaşılmasın lütfen.
Genel bir konu ve maalesef güncelliğini de her zaman koruyan bir konu.
Kutlarım kaleminizi. Sevgim- saygımla...
kim demiş sonbahar
zor bahar
rüzgar savurur
kalsa da yerde sararmış
yapraklar
belki de
deryaya vardırılırlar...
Kutladım değerli şairem...
Yine azında özünde dizelerdi , size has...Sevgimle...
GÜZEL BİR DUYGU DOLU AŞK ŞİİRİ İDİ KUTLADIM KALEMİNİZİ KARDEŞİM
YÜREĞİNE SAĞLIK ABLAM ÇOK GÜZELDİ BU GÜN BENDE ÇOCUKLUK ANIMDAN BİR GERÇEK YAZDIM BAKALIM DİKKAT ETMELİ LAZIM HAYATLARIN MAHVOLMAMASI İÇİN KALEMİN DAİM OLSUN ÇOK GÜZLEDİ
Ne yazık ki yaşamın herkes için eşit ve adil olmadığı gerçeğini birkez daha görüyoruz hüzünlü sayfanızda.
Kadın olarak bu toplumda hele de dul yaşamak ne denli zor bunu bilmemek aptallık olur.
Türkiye gerçeği acıdır/hüzün ve hüsrandır kadın.
Başarmanıza çok sevindim.Ayaklarınızın üstünde dik duruşunuzu kutluyorum.
Varsın şişeler bir hayattan daha koparmış olsun sizi / iyi ki kopmuş.
Yüreğinize sağlık sevgili şair.