açlığa kurt kesilen insanlar görüyorum, sofrada , bir tutam tuza banıp , açlığını gidermekte. biz ise: ... zevki sefa içinde , hiçbirşeyi beyenmemekte. açın sofrasındaki azığa göz diken arsız: kursağında kalsın, yetimlerin hakkıyla çaldığın rızık. açlığa ,mahçupluğa kurt kesilen insanlar görüyorum. biz ise kendimize düşman, birbirimizi yermenin peşinde. açın meskeni , bir avuç tebessüm. bizimkinin se bir pırlanta , olmadı yakut , olmadı zümrüt. sen kimsin be şahlanman kime! hangi aynaya baktında, kendini bukadar büyük görmen niye? sen vara yoğa yok olmaz derken, açın ağız kurluğunda, ölüme bekçi kesilenler ise, bir tutam tuza şükretmekte. senin bu açgözlülüğün niye! açlığa kurt kesilen insanlar görüyorum, kurtarılmaya, bir el uzansın diye çığlıklarını duyuyorum, sense mışıl mışıl uykundan, ödün vermeyecek kadar acizliğine doymuyorsun. komşu açken ,yatan bizden değildir derler ., sen kim sin be vicdansız, bu şahın ,çalımın kime? böbürlenmen, havan kime.? açlığa kurt kesilenler insanlar görüyorum, elini vicdanı na koyda, bir bak kendine. sen de oda toprak olacaksınız , dünyanın sonu geldiğinde. yüzün kalsın bakmaya,ahiterine. şuan vicadanınla başbaşasın: bir sana bir ona bak ta ibret al , ben neler yapıyrum diye, şükre var, yaradana varsınki tövbelerin, pişmanlık ateşin öyle şaha kalksınki, aça rızık olsun. açlığa kurt kesilen insanlar gördüm, yakutun ,zümrütün içinde boğulanınıda! şuan hepsi , ahiretin sorgu sualine mahçup beklemede. düşün , düşün ki ,affa varıp ,doğruya varasın.
Z.EFİLOĞLU
Z.EFİLOĞLU11/6/2013 - 07:11
Teşekkür ederim...