Ne yapıyorsam sana olan sevdamdandır.. Varsın sana feda olsun.. Zaten ağır geliyor..
https://www.facebook.com/mechulesrarli.u.amiv
Ey akıl sahibi...Gül dikenle beraber bulunur.... Senin dikenle ne işin var gülü demet yap… Eğer tabiatında yalnız kusurları görmek varsa... Tavus kuşunda çirkin ayaktan başka bir şey göremezsin....
Sıla ne yana düşer gurbet ne yanda... Nerdeyim nasılım... Bilmiyorum...
Ömrü boyunca arkalarda görünmez kahraman olup sadece er kişi niyetine dendiğinde en önde olmaktır insanlık şimdi çığlık oluyorum size ey insanlar biz insan mıyız........... Hoşça kalın......
Yaşam ararız yaşam içinde.. Gönül küskün olunca..
O bakışlarını yüreğimden attın mı yoksa..
Maziler hala yargılıyor geleceğimi..
:(:(:(... Hüzün mısralarına gömülmek.. Bilir misin ey yar..
Aşksızlığa mahkum etmiş gönlüm beni..
Yürüyorum bir Meçhule.. Bilinmezlerin ışığında çıkış arıyorum... Yönüm ya karanlık ya da ben karanlık görüyorum... Aydınlığa çıkaracak umutlar içinde bir umut arıyorum... Hasbinallahu ve nimel vekil.
Tebessüm.. Tekbire benzer elleri kaldır dünyayı geriye at..
Her kitap okunur.. Bizim kitap yaşanır dostum..
Bambaşka sokaklarda bu gece kalbim..
Biraz hüzün biraz aşk al sana çorba ne tad ne tuz kaşıkla ye yiyebildiğin kadar..
Yarab bir yol göster yolsuzlara kaptırma..