1939 İstanbul doğumluyum, 1954- 1959 tarihleri arası BAB-IALİ yokuşundaki bir çok günlük gazete ile aylık ve haftalık dergilrde kadrolu yazar olarak görev yaptım,1959-1961 tarihleri arasında fiili askerlik görevimden sonra bir kamu kuruluşunda Memur olarak göreve başladım ve 1986 yılında da emekli oldum.Şiir ve yazı sanatından ikısa bir süre hariç olmak üzere kopamadım ve halen de bu sanatın içinde yüzmekteyim. (DAMLA,DAMLA AŞK)- (KIRIK BAHAR DALLARI VE SEVGİ YAĞMURLARI (İKİLİ KİTAP)-SEN BENİM HÜZÜN BULUTLARIMSIN VE DUDAKLAR ALEV ALEV ( YİNE İKİLİ KİTAP),AYRICA OSMANI TARİHİ İSİMLİ ARAŞTIRMA KİTAPLARIM VAR .ALTI ADET ŞAİRLER-YAZARLAR VE BESTEKARLAR DERNEKLERİNİN ONUR ÜYESİ OLUP , BİR ÇOK ÖDÜL VE PLAKETLERİN SAHİBİYİM....
GÖK-SEL, Edebiyat Evi'nde 2 eser paylaşmış yazardır. 2 şiir, kaleme almıştır.