Bir zamanlar en büyük hayalimdi yazar olmak,olabilmek...Öyle ki çocukluk ve gençlik yıllarımın ''ne olacaksın?'' sorusuna verdiğim vazgeçilmez cevabım...O yıllarda aldığım kompozisyon dereceleri beni ümitlendiriyor,''doğru yolda ilerliyorum Allah'ım''diyordum...Sonra bu hayalden de,ümitten de vazgeçtim nedense...Farklı bir yol çizdim kendime...Aradan günler,aylar,yıllar geçse de bir gün olsun kalemi elime alıp yazmak geçmedi içimden...Ta ki öğreneli 7 günü doldurduğum bir konu hakkında...
Tuhaf...yazmak benim için coşkuyu,sevinci ifade ederken ben en karamsar,en üzgün bir durumdayken yazıyorum yıllar sonra ilk defa...
    Aldatılmak nedir? Nasıl öğrenilir? Öğrenince ne yapılır? Nasıl duygular yaşanır? 
    Aldatılmak;nette arama motorundan araştırdığım ve arama motorunun bana bir sürü site başlığı getirdikten sonra içlerinden en beğendiğim tanım. Şöyle ki;aldatılmış olup cinsiyeti kadın olan kişidir.İşte o benim! Aldatan ise;bir zamanlar tanışıp,severek evlendiğim,evlenirken de başta aileme,sonra çevreme mücadele verdiğim ve ağzından her zaman beni sevip aldatmayacağına söz aldığım kocam!
     Nasıl öğrenilir? Evliliğiniz boyunca acaba beni aldatır mı veya aldatıyor mu soruları kafanıza takılsa da zaman zaman,konunun üzerine gidip(benim gibi saf değilseniz)hemen öğrenebilirsiniz. Çünkü ben son bir hafta içinde, 9 yıllık evlilik hayatımda kocamın beni ara sıra ama son 2 yıl sürekli aldattığını öğreniyorum.
     Öğrenince ne yapılır? Önce kabul edilmez.''Yok benim kocam yapmaz''denir.Birkaç gün böyle sersem sersem gezilir sonra gerçek mi diye olayın üzerine gidilir.Gerçek olduğu anlaşılınca işte o an anlatılmaz sadece yaşanır!
     O kritik anı atlattıysanız Allah'a şükretmeniz gerek...Çünkü aklınız başınızdan gidebilir...Sonra yoğun bir acı sarar bedeninizi...adeta iliklerinize kadar acıyı hissedersiniz...Kalp ağrır,ciğer yanar...Bütün bu yaşananların kabus olması için dua edilir,bir ağlanır,bir gülünür ama en kötüsü de defalarca kendiniz sorgulanır...Artık iyice saf salak kıvamına gelmişsinizdir. Ne yapacağınız bilinmez,ne konuşacağınız ve hatta ne düşüneceğiniz...Hele ki kocanız inkar etmiş,siz de doğru dürüst ispatlayamamış ve iyice geri zekalı duruma düşmüşseniz...
     Bu arada hakikaten sizi sabırla dinleyen,size teselli veren biri olmalı yanınızda...çünkü aklınıza geliverdiği anda kendinizi kaybetmeniz muhtemel...İşte tam bu sırada o kişi devreye girer ve sizi sakinleştirir...
     Sonuç olarak;bu benim kaderim...Yaşamam gerekiyormuş yaşamaya çalışıyorum. Ne kadar zor olsa da...Boğazınıza diken takılmış,midenize taş oturmuş gibi...Dua ve ümit ediyorum ki bu günleri de atlatacağım inşallah...Bu imtihanı vereceğim!
     Kimsenin ahının kimsede kalmayacağına inanan ben,aldatan kendini aldatır diyorum ve Allah'tan benim gibi sadakatle eşine bağlı,saf,dürüst hemcinslerimin başına böyle bir şeyin gelmemesini temenni ederken soruyorum sizlere;siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?


Not:Bu ilk denememi kendi ablam gibi sevip saydığım ve bizi bir vesileyle karşılaştırıp tanıştırdığı için Allah'a şükrettiğim ablama hediye ediyorum.''Abla iyi ki varsın ve yanımdasın''   
( Yeni Yine Yeniden... başlıklı yazı gulem tarafından 13.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu