gönül testilerini kırdım bir bir sana ait ne varsa yüreğimde çatlamış tı yüreğim dar gelmişti büyüdükçe büyüdün içimde büyüttüğüm en nadide dalım ken kırdın kırıldım en olmadık yerimden tamiri imkansız bir şekilde artık ayrılık vaktimi desem vuslata ömrümü eklesem bir şeylerin vakti geldi geldi ve yüreğimde dar geldi sana ait ne varsa unutmamak üzere ama hatırlamamak üzere bir kilit vurdum gönül defterime ,bir zaman gelecek ki maziye dönüp baktığında anacağın tek kişi ben olacağım v o zaman iş işten geçmiş olacak kırılan testileri bir araya toplasan da her şey eskisi gibi olmayacak sana son sözüm ismimi unutsan da unutamayacağın anların  hayali hatırası seni boğacak...aynur ca...
( Ayrılık Vaktimi Desem Vuslata Ömür Mü Eklesem başlıklı yazı şairin sesi tarafından 3/29/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.