KÜSKÜN HAYATLAR

 

Hayatta hiç gülmedim

hayat bana hiç gülmedi

hayat bir kez olsun elimden tutmadı

hayat bana yâr olmadı,

hayat bana bir kez olsun şans vermedi

hayata küstüm

hayat tüm yollarını bana kapadı

hayata bir daha gelirsem eğer

hayatın kahrı benim omuzlarımda

batsın bu hayat …

 

Ve daha neler de neler..

Sayar sayıştırırız hayat denilen, şu bize yaşamak için ayrılan kısa zaman dilimlerine..

 

Oysa hayat ;

tüm canlılar için, en çok da insanlar için pek çok olanaklar yaratıp, kolayca erişilecek yerlere koymuş ki; insanlar becerilerini, akıl ve zekalarını, bilgi ve maharetlerini yerinde ve zamanında kullanarak, ulaşıp istedikleri kadarını alıp tepe, tepe kullansınlar diye ..

 

Hayat (yaşam), tüm varlıklara eşit mesafede durur ve adaletli  davranır.

Durduk yerde kimseye  “al bu sana, bu senin”  demez.

Hayat acımasızdır, duygusallıkla işi olmaz.

Hayat tarafsızdır, kimseden yana değil, kimselere ayrıcalık tanımaz.

Hayatın bu bereketli ve yararlı sunumlarından gereği kadar yararlananlar kârlı, yararlanamayanlar da zarardadır.

Zararda olanların şikayetleri de bu yazı başlangıcında sıralanmış şikayet ve sitemlerdir.

 

Sen almasını bilemezsen/ beceremezsen, hayatı suçlamaya hakkın yok demektir ..

Hayata küsmek, kendine küsmektir ..

 

 

* muzaffer yıldırım

( Küskün Hayatlar başlıklı yazı Muzaffer 45 tarafından 4.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.