Gecenin bir yarısı televizyon seyrediyorum. Okyanusların derinliklerindeki mercanları tanıtıyorlar. Tıpkı ağaçlarda olduğu gibi, mercanlarda da ortadan kestiğiniz zaman kaç yaşında olduğunu gösteren yaş halkaları var. Her sene bir halka oluyormuş. Fakat mercanlarda, ağaçlardan farklı olarak o sene yağan yağmurun azlığına ya da çokluğuna göre
o halkalar farklılık gösteriyormuş. Yani o sene çok yağmur yağdıysa halkalar daha geniş ve parlak, az yağdıysa halkalar dar ve sönük renkte oluyormuş.

İşte o an aklıma garip bir şey geliyor! Gözlerimi kapatıyorum. Kalbimi çıkarıp, masanın üzerine koyup ikiye böldüğümü hayal ediyorum. Görmek istediğim kalbime iz bırakan yaş halkaları değil, ömrüme sığdırdığım aşk halkaları. Bakıyorum; halkaların bazıları dar, sönük, bazıları hafif geniş ve hafif parlak. Tam sonlara doğru ilerlerken bir halka gözüme çarpıyor. Uzaktan ışıl ışıl parlıyor ve halkaların en genişi. Yani neredeyse bütün halkaları içine alacak kadar geniş! Ve ilginci o halkadan sonra kalbime hiç halka eklenmemiş. Hemen o halkanın tarihini ve kime ait olduğunu hesaplıyorum. Bulduğumdaysa sonucuna hiç şaşırmıyorum. Yüzümde bir hüzünlü tebessüm oluşuyor. Tıpkı okyanusta bol yağış alıpta genişleyen mercan halkaları gibi, Sevgili Aşkım sen de o sene tüm bereketinle yağıp en güzel halkayı kalbime nakşedip gitmişsin. O halka sendin benim unutamadığım aşkım. Ve bil ki sevdiğim senden sonra hiç bir halka eklenmedi yalnızlığı seçmiş şu kalbime......

( O Sendin başlıklı yazı MustafaSakarya tarafından 8.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu