Ben ince eleyeyim,sen sık doku Z... dilimizde mahşer...çığlık koparalım sığırcık salkımı defnelerden sonra çifte su verelim ayrılığa...
sularını kesiyor unutulmuş neşterler beş okyanusun denizler kan revan dola şehrimin parke taşlarını ibrişimlerine Z.. sık boğazını, ölmeyi beceremeyen Beylerbeylerinin diz dövsün yedi metre bezlerin, buhur otları ya da yaksınlar dünlerimi, tütsülensin emanet zaman çeyizi olsun doksan dokuzluk tesbihlerimin , el aman
ödünçlerini geri vereceğim , giderken kendime birazdanlarda Z... varsın kırılsın kilit taşları düş evlerimin kırılsın kalemi, tarçın kokan akidelerin fukara kalsın demlerin sonu sen zekatını ver hüznünün, ruhumun damağına paru pak eskilerimin, cümleleri solsun hayrın olsun hayrolsun...
zembilimde eski yüzün Z zembilimde aşk yarısı bağı çözülmüş dizleri bir sonun unutması zor bir biz ve kusurlu duygularımın tercüme-i hali ve..az/l/ığım yönsüz duygularımın omzunda, yalpalı tenhalarım gözsüz gözüm elsiz elim iki adım ötemin sisi ve duvarlarımda, mızrapsız kanunların terazisi
ağır gelecek yükü sonralarının Z. ağır gelecek... bu bir itiraz dilekçesi....
( İtiraz Dilekçesi başlıklı yazı DemirMUTLUGİL tarafından 3.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.