Gülümseyin Biraz
Öyle bir zamana geldik ki ağlayarak her şeyi elde edebiliyorsunuz.İnsanlar o kadar komplekse kapılmışlar ki karşıların da ağlayan yalvaran biri olduğu zaman kendilerini bir şey zannedip hemen prim vermeye başlıyorlar..Dik duranı, doğruların peşinden koşanı, haksızlığa karşı duranı kimse sevmiyor..İlla yalaka olacaksınız...İlla boyun büküp ağlayacaksınız.
Bazen içim öyle kararıyor ki böyle edebiyat sitelerine girip biraz açılmak istiyorum..Ama o ne! Her yazı iç karartıcı..Hep ağlayan, üzülen insanlar..Daha da çok kararıyor içim. Biraz eğlenmek gülmek istiyorum ona göre şiirler asıyorum hemen aaa cıısss sesleri:)) Allah ıslah etsin diyenleri mi istersiniz Allah kurtarsın diyenleri mi:)))
Hayat! Nedir sizce?
Elbette acı çekeriz ki bence bunlar olması gerekenlerdir..Ama çekilen her acının karşılığın da mutlaka bir mükafat vardır.. Yaşam o kadar kısadır ki aslında ne üzmeye ne üzülmeye değmez.Dik durmasını bilen herkes yaşamdan mutluluk payını her zaman alır.
Aslında her güne yeniden doğmaktır yaşam.Gecenin ayazı vurunca tene, üşüyen ruhlar uykunun kallarına gizlenir.Yorgunlukları, kırgınlıkları sarmalar yorgana yastığa anlatır usulca ve gözler kapatır yokluğa..
Yapmamız gereken tek şey sabah uyanır uyanmaz pencereyi açıp günaydın doğan gün deyip kocaman gülümseyerek selamlamaktır yaşamı. Çünkü bir gün daha doğmuş, bir gün daha yaşamın kokusunu içimize çekme şansına erişmişizdir. Bundan daha güzel ne olabilir.
Sevmişsiniz terkedilmişsiniz de ne olmuş! Çok iş... Yeniden seversiniz.. Yürek o kadar büyüktür ki aslında herkese yer vardır içinde.Gidenin peşinden ağlamak yerine gelene gülümsemek mevladır..
Gülün ki hayatta size gülsün..Gülün ki batan güne inat ertesi gün doğabilesiniz.Doğmasanız da mutlu ölürsünüz..
Hayat seni seviyorum..Seni seveni seviyorum..Gülmeyi seveni seviyorum..Adımın gözyaşı olduğuna bakmayın sadece o damlayı öpmeyi seviyorum gülerek...
Gözyaşı
(
Gülümseyin Biraz başlıklı yazı
Gözyaşı tarafından
21.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.