Kırgın mıyım yoksa küskün mü bilmiyorum. Kırılmaya da hakkım yok biliyorum. Ben sadece seninle aşkı yaşamak istiyorum. Öyle gelişi güzel bir aşk değil, şu kısacık ömrümü ömrûne kat istiyorum. Sana kızmak ,sana bağırmak, sana konuşmak, sana susamak... İçinde sen olan ne varsa seninle yaşamak istiyorum ama hakkım değil biliyorum. Bizi bizden daha cok sev, koru, sahip çık istiyorum ama... Ama hakkım degil biliyorum. Bir lokma ekmek , bir yudum su yeter sen gel... Derdini bölüşür sevincini paylaşır yanıcaksakta birlikte yanalım diyorum... Ama hakkım degil biliyorum. Özür dilerim, HAKKIM OLMADAN SENİ SEVİYORUM....
( Hakkım Değil başlıklı yazı sinem meliss tarafından 29.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu