İçimin depremleri yavaş yavaş duruldu Etrafta görünenler yıkık dökük bir enkaz Ayrılık utanmadan yüreğime kuruldu Üzülme eski aşkım artık bir mezar sen kaz Şimdi nefes alsam da artık ne farkeder ki Ölen gönül bedeni böyle mi terkeder ki?
Islatsa bu sevdayı seneler yapmur gibi Kurumasa nemleri kurtlansa dolaplarda Ömrüm zaten aynıydı sanki bir kuyu dibi Kurudu tomurcuklar çiçek açmaz saplarda Sakın gelme geriye düştüğün enkazda kal Kimse var mı? dedikçe yankı yapan sesi al.
Bazen ismin anarsam kurumuş dudaklarla Suya ihtiyacım yok nadasa bıraktım ben Peşinden dönme diye mum yaktım adaklarla Belki tekrar yeşerir hasret biçilen bu ten Dönme sakın geriye seni seven yok burda Biraz dinleniyorum uzanmışım bak şurda.
Unutmak zaman alır deseler de inanma Senin gibi hayırsız kırk yılda bir çıkıyor Kolayca silerim ben gözde ki yaşa kanma Katlandığım acılar ciğerimi yakıyor Tanımam bundan sonra karşılaşsak da yolda Şimdi selan okundu gömüldün sen bu solda.
( Duruldum başlıklı yazı Gözyaşı tarafından 3.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.