[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

*****Her hayât imgeli bir şiirdir.( 2012 )


 

*****Yüreğinde dünyâ sevgisi barındıran insânların tevekkülü pazarlığa dayanır.Elde edilen sonuç ise nârdır.(2013)


 

*****Aşk, ağyâra karşı direnmektir.Sonunda ölüm olsa da...(2013)


 

*****" Dostum " dediklerinizin sayısı azaldıysa bilin ki ihtiyârlamışsınızdır.(2013)


 

*****Emânet olarak verilenlere şükretmeyenler dalkavukluk hastalığının oyuncağı olurlar.(2013)


 

*****Her nâz eylül gibidir; yazı bitirir,kışı getirir.(2013)


 

*****Mazlûmun gözyaşları bulutlara değerse kâ'inât sele kapılır.(2013)


 

*****Ölümün ne kadar değerli bir nimet olduğunu anlayabilmek için ihtiyâr insanların gözlerinin içine bakmak gerekir.(2013)


 

*****Eyyûb’un sabrına banılarak yenilen lokmaların tebessümü sızıları aydınlatmasa hekimler işsiz kalırdı.(2013)


 

*****Gözlerinde pas yüreğinde küf varoldukça Cennet kapıları açılmaz.(2013)


 

Dursun Tiftik

 

 

 

( Yansımalar-5 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 19.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu