Yerde ki karıncalar Ne kadar telaşlı Silivride bir sabah işte böyle başladı...
Meltem esiyor ılık ılık Birazdan sokak kedileri gelir Beni görmeye Onlara bir şeyler veririm Yaşamak ne güzel Büyük şehir patırtısı yok burda...
Rüzgarın sesi Yapraklara karışıyor duyuyorum Salıncakta sallanmayı seviyorum bahçemde Düşünüyorum Uzaklarda sevdiklerim var özlüyorum Bu evden kimler geldi kimler geçti Anımsıyorum şimdi...
Hayat güzellikleri görmeyi Nasip eder insanında bakmak değil görmek lazım Ama dünya kaynıyor Ben ağustos böceklerinin Kavgalı ötüşlerindeyim Beyaz kelebekler uçuşuyor Çiçekten çiçeğe Yasemenler ne güzel kokuyor Yaşamak ne harika Ama insanca Kuşlar kadar özgür Kuş sesleri kadar mutlu...
( Silivri De Sabah başlıklı yazı serapert tarafından 20.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.