MEMLEKETİMİN  GÜZEL  İNSANLARI  !
      Daraldığımız zamanlar çok olmuştur ..
Bir hiç uğuna kavga ettiğimiz insanlarımız olmuştur,
Küskünlükler  bir  hayli fazla  olmuştur..Gelin canlar bir olalım...
Geçici bir dünya sevdası için  birbirimize kötek olacağımıza destek olalım..
 Gelin bir ilkeye imza atalım, kardeşlik bağımızı güçlendirelim,kenetlenelim..

         Küskün olanlarımız barışmaya, kan davası olanlar barışmaya davet edelim... 
Yaşam güzel , dostluk güzel, hele kardeşlik dahada güzel bunun ötesi fiyasko....
 Hayat geçici  ölüm bir nefesten daha yakın bize, yarınlara bakınca kimileri var kimileri göçmüş bu alemde.  
 Hayat denen nefes aralarında taşıdığın beden çok ağır gelir  insanoğluna....
  Güzel yaşam var iken bu kavga ne diye...
 Barışalım Mazide kalanları unutalım... can cananlara muhtaç sevgi kardeşliğe muhtaç....

CAN

( Memleketimin Güzel İnsanları başlıklı yazı istanbul79 tarafından 16.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.