Yıl,1991,  ikinci çocuğum 6 aylık,ilkine deli gibi hasret çekiyorum.Hepsi bir yana memleketin devletinin memuru  kocam...
             Bu hikayemde, ne yaşadığımız ilin,nede hikayenin esas adamlarının önemi var.Bu hikayede,26 yaşında bir karı kocanın üzerinden 22 yıl geçmesine rağmen, birinde; önüne geçilmeyen stres ve tedavi olunamayan  depresyonun,diğerinde de hpertansiyon ve taşikardia nın hakim olduğu karı kocanın anısı var....ve anıları,adları bizde saklı kalsın istediğim canı yanan 5 ailenin.TERÖR...
             Dakikalardır çabalıyorum  yeni bir parağrafa geçemedim ağlamaktan,özür dilerimmm :(
            
              
         
 
 
 
 
                                           
( Depresyonundayım.... başlıklı yazı sevince tarafından 18.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu