Dururken yazılmadı, insanlık bildirgesi Şavaşlar cinayettir, var olmak hakkın sesi Evrensel belge varken, kan dökmek neyin nesi Neden kıyılır cana, ya da hangi kusurdan.
Dünyanın kucağına, bulut bereket yağar Okyanustan, karadan, güneşe alem sığar Analar ağıt yaksa, yüreklerden nem ağar Toprağa giren her can, taş düşürür duvardan.
Komşu hakkı emirse, zarar verme çitine Kuş tüyüyle dokunma, mazlumların etine İnsanca misafir ol, dünya memleketine Göz dikerek yurduna, tekme yeme katırdan
Fark ederek barışı, yön ver bakış açına Bu dünyanın tapusu, "kaldı mı"? Bir kaçına Savaşa döktüğünü, doyur yedir açına "Anıl ki güzellikle", çıkmayasın hatırdan.
Yaratan tüm varlığa, sunmuşken yaşamayı Öldürüp yok ederek, gelinmez aşamaya Mucize yaratalım, bozulmadan tüm maya Çare senin elinde, keramet yok yatır dan.
Başta bütün dünyanın, milletine avazım Söz konusu barışsa, olmaz asla tevazum Ağlamasın çocuklar, anadır BOZOK KIZIM Güvercin uçuralım, göklere bu kulvardan.
( Barışa Davet başlıklı yazı BOZOK KIZI tarafından 1.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.