Gönlümün arka sokaklarında çıkmaz bir sokağın başında kaybolmuşken buldum seni
Tiner kokan dudaklarım çalmaya alışkın hırsız gibi yüreğine sokuldu yavaşça çaktırmadan öptü gizemin en tatlı kokusuyla şaşkın kalmıştım yakalanma korkusuyla biraz berduştum geçmişte ki sevgiden biraz sarhoş biraz da bomboş.
Kir pas içindeydi üstüm ne kadar çirkin söz varsa giyinmiştim üstüme alnımda kimsesizliğimin damgası yüreğimde yangınların arta kalan yongası.
Sense alışkındın kimsesizliği aynalarda görmeye gözlerin sevdanın mavisiyle süslenmiş kirpiğin taç gibi başına konmuştu. erkeksi nefesin bir vapur düdüğünün yurduna dönerken çıkardığı ses gibi öylesine içten öylesine sevinç kokuyordu.
Gel dedin gel dokun yüreğime gel benim içimde açan kardeleni sen büyüt sensiz bak boynu ne kadar bükük.
Yalnız geçen zamana inat Elimin yalvaran dokunuşu usulca sokuldu eline ne kadar da sıcaktın dokundum yüreğine dokunmadan üşüdüğümü anlamamıştım
( Dokun Yüreğime başlıklı yazı Gözyaşı tarafından 2.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.