Dünyânın nirengisini çıkarmaya çalışan küresel güçlerin kullandığı tek renk kırmızıdır.(2013)




Yaşarken şâhit olamayanlar ölürken şehit olamazlar.(2013)




Ömür ansiklopedisinin kaçıncı ciltte son bulacağını yalnızca Allah bilir.Önemli olan bitirilen ciltlerde yazılı bulunanların yazara fayda sağlayıp sağlayamayacağıdır.(2013)




Yürekle desteklenmeyen ameller içi boş çıkan fındık gibidir.Görünüşte güzel gerçekte fos...(2013)




Beşer, İslâm'ı dînî sembollere ya da motiflere indirgeyerek “dinci “kalmayı tercih ettiği için insân olamaz.Bu nedenden dolayı sürekli şaşar.Fıtratına sâhip çıkarak “dindar “kalanlar ise insân olarak yaşadıkları için melekleri de aşar.(2013)




Sahneler sahtekârların sahnelediği demokrasi oyunlarıyla çöktükçe meydânların kana bulanması kaçınılmazdır.(2013)




Pusulası pusat olanın yörüngesi şaşar.(2013)




Nefsinin sözünü dinlemek için birbirleriyle yarışan pintilerin hacamat yaptırarak rûhlarını temizlemeleri gerekir.(2013)




Kuraklık tavan yaptığında en fazla jâleler lerzân olur.(2013)




Barışa gebe bir güvercini beslemeyenler leş kargalarının aşı olmaktan kurtulamazlar.(2013)




Dursun Tiftik





( Yansımalar-7 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 9/2/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu