ღ°•♥•°ღ
-
Sicim gibi yağmur ıslatır yanakları, 
dumanı tüter gözlerin buğusunun. Sen giderken patika yollardan, 
Üflüyorum canımın yanmışlığını... Dudak ucumdan...

İyiyim ben... Sen şarkılara söz olup, nakaratlar da dolaşalı iyiyim... 
Bu eylül sabahı Yalnızlığı hissederken ciğerime kadar Yaklaşan ayazlar haber veriyor Yok ettiği sevdaları... 
Kamburuma sırtlandığım vakitler bir bir geçiyor, Geçmişimin üzerinden... 
Kuruyan sonbahar yaprakları gibi 
ağır ağır d'üşüyorum g'özünden... Hiç'liğime saplanan saniyeleri,
gidişinden itibaren tek tek çıkarıyorum, göğsümden... 
İyiyim ben... Sen köşeyi soluksuz döneli, iyiyim... 

Geceyi sokakta geçiren kedi yavrusu kadar ürkek, Vuruyorum sazın tellerine... Boyanmış resimlere besteler yapıyor, Gidişini çiziyorum notalar arasına... 

Tutulup kalıyor
gel gitler yaşıyorum türkülerin sonların da... Gözlerim kararıyor, Ellerim titriyor... 
D'üşüyorum.

İyiyim ben... 
Biz kokan sayfaları buruşturup atalı iyiyim...

Tozlanmış yollara güller seriyorum, Çile topluyorum sonbahardan... Yokluğuna hazırlık yapıyorum...
Tek ümidi mi yolcu ediyor, Sesleniyorum sensizliğe.
''Düş'lerime döşediğin korkular ve ezikliğimle baş başayım bak!''
İyiyim ben... 
Yüreğime attığın ateş içimi
yakıpta köze döndüreli iyiyim...

Bana emanet bıraktığın aşk'ı ve kalbi mi 
İstanbul'a,
Kız kulesine hapsediyorum... 
Huşu içinde yasa bürünüyor benliğim Kokulu çayım, sararmış hüznüm, 
yıpranmış resimlerim, Karma karışık hasretim, Birde şiir'lere olan nazım 

yüzünün her karesini ruhuma nakşedişim Son nefesim 
ve 
ve eylül... 
İyiyim ben... Sen üzerime basa basa geçeli iyiyim... 
Azrail canımım yanın da 
Soluk alıp verişi kulağım da
İyiyim be

Artık İyiden de öteyim…

[zєץиєp є¢є єяєи]«« گǺĞήǺЌ »»
( İyiyim Ben başlıklı yazı Zeynn tarafından 9/15/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu