** Kızdı..Öfke ile : " Gözümden ırak ol be !! " diye haykırdı.. Baktı peşinden, gittikçe ıraklaştı ve kayboldu ufuk ta.. Ertesi gün bir baktı ki gönlünde de yok !! Boşuna dememişler ki " Gözden ırak olan gönülden de ırak olur " diye. 

**" İpe sapa gelmez laflar!! "... Öyle çıplak nasıl dizeceksin ipe ? Nasıl takacaksın sapa ? Yaz kardeşim bir parşümene.. O zaman ikisine de dizer,takarsın işte !!

** Uyanmıştı; yarı açıkça gözleri.. Yandan kalkınca uyku sersemliğinde vurdu tahtaya kafasını.... Salavat getirmeye başladı telaşla.. Dur be adam merak etme bu dünyadasın hala.!!!!

** Acilde çalışan kız, kendine geldiğin de " Ne işim var benim burada " diyerek şaşkın şaşkın etrafına baktı; acilde çalıştığını unutup.. Oysa travma geçirmişti ..

** Umut !! " Ye Mehmet ye !!! " demiş şair Ümit Yaşar; ismine uygunca !! 
Hey Garson çift lavaşlı bir umut bana.. Yeşilliği bol olsun emi !!!
** Açık yüreklilik !!!! Kapalısını biliyorum da; açıkta olan .. Yok ya !! Zor iş be.. Hadi bir yolunu buldun sen öyle yaşıyorsun da.. Yaşatmazlar ki !! 

** Kaç saattir anons var bangır bangır... İftar çadırı kurulacakmış mahalleye.. İyi güzel de kardeşim o anons arabalarında belediye başkanının resminin ne işi var ? O mu veriyor yemeği ? Kimin parası !!!! Yapmayın ya bu türişler dinen gizlidir, hadi açıktan reklamlı yapıyorsunuz da günahtan korkmuyormusunuz ?? Ha doğru el parası ile düğün dernek,iane dağıtımı !! Öyle ya seçim yaklaştı..Fırsat bu..Değerlendirin.. 
Öyle yapacağınıza karanlıkta dağıtın ya kumanyaları daha önceden tesbit edilmiş ihtiyaç sahiplerine..Hem afişe olup onurları zedelenmez,ihemde uzun kuyruklar oluşmaz ya ... Hem bu işler de ki gizlilik kuralını da ihlal etmemiş olurdunuz !!! Sevap zedelenmez di !!!

**Başına buyruk... Helal olsun kendi kendine emir alıp veriyor.. Dostlar alışverişte görsün işte..

**Gizliliğinde iki çeşiti varmış baksanıza.. Kapaklısı ve kapaksızı !!! Kapaklının kilidi bozulursa çıkar foyanız nasılsa !!!

**Kadın tarlamız mış !!!Bende bir karış toprağım yok diye yıllardır boşuna hayıflanmışım desenize..O halde dünyanın en büyük zengini benim be...Çünkü benim kadınımın emsali yoktur..Değerine paha biçilmez !

** Bakara Suresi- Ayet 223 !! Kadın madem tarlan.. Toprağın.. Adam gibi bakıp, emek versen ya !!! Nerde; bak bakımsızlıktan onlarca yabancı otlar sarmış tarlanı..Yazık değil mi be !!! Yazıklar olsun !!! Senin alacağın üründen; hasadından ne çıkar ki marazdan gayri ?
** Bakara suresi ,ayet 223 !!! Vahiy amacını,meal ve tefsirini okuma,öğrenme,tut başını al kadın tarlam diye çık yola böbürlen !!! Yok öyle yağma !!! Onun için mi kredi de ipotegin ? Onun için mi yarıya, icara vermelerin !!! Onun için mi imeceliğin.. De git be utanmaz,rezil..

** Bakara suresi,Ayet 223 !!! İndiriliş mucipi malumken, kadını tarlam da tarlam diye tutturmuş !!! Bu vatan toprağının bir karışı kutsalken ve uğruna canlar verilirken sen nerede idin ??? Dangalak !! O kadın anan,bacın,eşin değil mi; kırıp dökerken ha ???? Hani kutsallık !!!’!

** Bakara suresi 223.ayet !! Adam başını okumuş gerisi hak getire .. Tutturmuş kadın benim tarlam diye !!! Dilediği gibi eker,biçermiş..Hadi oradan be !! Hak bilmiş kendine döver,söver,darp diz boyu..Dangalak !!! İnsan müsvettesi eşkiya !!! 

"** Eti senin kemiği benim !! " El insaf ya !! Ne zamandır kasabın önünden geçemiyorum ama; duyduğuma göre et fiyatları düşmüş.. Kemikler mi ? Ona rağbet daha çok bu aralar .. O kadar köpek var ki !!!

**" Çakal puslu havayı sever.." miş...Ne puslu,kasvetli hava bu gün..Desenize çakallar basacak şehri...Sanki eksikliği var da !!!!

**" Vur !! Al ekmeği elinden !!" .. Vur ..vur.. Ekmek var sanki garibimin elinde..Aç adam aç !!! Avucunu yala !!

** O kadar sakat ürün, bolca akıl sakatı varken piyasada; sakatadın hala para ile alınıyor olması ne kadar entrasan... Sakatadın para ettiği bir toplum..Vay anasını be :.!!! 

** Kendinizi; elalem ne der,ne düşünüre feda etmeyiniz..Kendininizi özgüven le önemseyiniz...

** Her şeyde tasarruflu ve nekes olabilirsiniz. Ancak tebessüm ve kahkahalarınızda cömertlik; ömrünüze ömür katacaktır. 

**" Cennet anaların ayağının altındadır.." Ne olur; bu kutsallığı ayağa düşürmeyin... Düşürmeyelim !!!! (

** Birinin ayağının altını öpecekseniz; onu önce tahta çıkarmalısınız !!!
( Tıngırtılar başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 7.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu