Hayat yaşam neler getireceği bilinmeyen, sonunu görülür diye bakılan, ama görülmeyen. Mutlu olurum diyerek den hayal kurulan ama hayale kavuşulamayan. Amma ve lakin kendi hatalarımızla veya kendi hatalarımızla olmayan, kendi hatalarımızla olan ama telafisi mümkün olan fırsatlar bize sunulurken, telafi edilmeyi beklerken bir adım atmaya cesaret edemeyen insan, ve yaşam hayat. Hayat bazen böyledir karmaşıktır ama telafisi de olan bir hayat aşk. Kimimiz bunu cesaret edemediği için hala mutsuz, seven sevdiğine kavuşamadığı için üzgün her şeye rağmen tekrar buluşulsa hatalar af edilse daha güzel olurdu. Hüzün dolu bir hikâye gönül ister ki herkes mutlu olsun. Selam ve dua ile.

( Hayat Yaşam Neler Getireceği Bilinmeyen... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu