Yedi gece içinde cuma mübarek gece Birliğe işarettir cim mim şu iki hece Bu gecenin feyzinden şeytanlar kalır cüce! Ruhunuz nura kansın cumanın gecesinde...
Kusurluyuz çoğumuz, değiliz melek gibi Hevayı heves ile döneriz felek gibi Koruma gerek bize çelikten yelek gibi Estağfirullah densin cumanın gecesinde...
Aç Kur'an-ı Kerim'i gönlüne göre takıl Hatme-i hacegan yap, zikreyle çakıl çakıl! Manevi lezzetlerin sırrına ermez akıl Sinen aşk ile yansın cumanın gecesinde...
Ayetlerden delil al kainatın 'Kün'üne Okudukça verilir nurdan hale önüne İşte bu sürur ile başla cuma gününe Cehennem narı sönsün cumanın gecesinde...
Duası makbul imiş mü'minin mü'minlere Kardeşlik adabınca edilen yeminlere Melekler dahil olur gönülden aminlere Mazlumun ahı dinsin cumanın gecesinde...
Ölümü tefekkür et, ömrü hesapla oku Gafleti silkeleyip kendini topla oku Okuyup kör şeytanın gözüne sapla oku Secden miraca dönsün cumanın gecesinde..
Bu fırsatı kaçırma derdin tasan var ise Semalara kanat aç dünya sana dar ise! Geceni O'na ayır Rab'bin sana yar ise Rab'bin de seni ansın cumanın gecesinde...
( Leyle-i Cuma Temennileri başlıklı yazı Bulem hatun tarafından 28.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.