BİR KEZ DAHA BANA AİT OLMAYANA TENEZZÜL ETTİM.

YARA DEĞİL YARALAR ALDIM. AMA BİLEMEDİM BANA AİT OLABİLİR DİYE DÜŞÜNDÜM. FAKAT AKLIMIN BİR KÖŞESİNDEN DE GİTMEDİ GERÇEKLER

KANDIRIRLAR GÜLÜM…

SANA AİT OLABİLECEKMİŞ GİBİ DAVRANIRLAR.

NEDEN BÖYLE YAPARLAR DİYE SORMA SAF OLMA.

BİR İNSANI NE ZAMAN ALIRSIN?

SENİ ALMAK İSTEDİĞİNDE!                                                                                                                       ÇÜNKÜ EN ZAYIF ANIDIR.                                                                                                                               ÇÜNKÜ ALMAK İSTEYEN AİT OLMAYA HAZIRDIR.                                                                                            İŞTE BU YÜZDEN YARALAR ALIRSIN. ANLADIN MI ŞİMDİ?

SANA AİT OLMADIĞI İÇİN DEĞİL,                                                                                                                           SENİN BUNU İSTEDİĞİNİ FARKETTİĞİ ANDA                                                                                                    SENDEN SONUNA KADAR FAYDALANMAYA ÇALIŞARAK YARALAR  SENİ.  İŞTE BUNUN İÇİN YARA DEĞİL YARALAR ALIRSIN! ALDIM BEN…

ŞİMDİ BANA AİT OLMAYANA TENEZZÜL BİLE ETMİYORUM. SEN DE ETME!

ELİNDEKİNİN NE KADAR DEĞERLİ OLDUĞUNUN FARKINA VAR.

NE KADAR BASİT OLURSA OLSUN O SENİN.

SENİN OLDUĞU İÇİN DEĞERLİ OLSUN.

DEĞERLİ OLDUĞU İÇİN SENİN OLMASIN.

ÇÜNKÜ;

          SENİNLE OLDUĞU İÇİN DEĞERLİYSE SENİNLE OLDUĞU SÜRECE DEĞERİ KAYBOLMAZ.

( Yaralar başlıklı yazı neva tarafından 7.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu