Aşk diye nitelendirilen duygular aslında yerini sevgiye bırakırmış.. sevgi zaman ister derler ya.. yalanmış..
Fazla zaman kaybı ..akışına bırakmak sevgiye zararmış..
gün gelir silermişiz onca yaşanılanları..
sadece hatıramızda o titrek gözleri kalırmış..
göz görmeyince gönül katlanır derler ya o da yalanmış..
sensiz geçirdiğim özlem denilen duygunun doruğunu yaşadığımda anladım..
gözyaşları sel oldukça insan rahatlar gün geçtikse unutursun derler ya.. o da yalanmış..
kahkahamı hıçkırıklara boğduğunda anladım..
sevince insanın onca kötü şeyler bile gözüne güzel gelirmiş..
nefesi kesilir.. yemeden içmeden kesilir.. derler ya o da yalanmış..
sevgi hüzünmüş güneşin biranda yok olmasıymış..
ben gitme derken gözüm yaşlı arkandan bakarken hiç bir şey demeden gittiğinde anladım ..
Hani sevgi biterse geriye sadece alışkanlık kalır derler ya bir tek o doğruymuş..
artık alışkanlıktan öte olmadığını anladım..
hani gözlerin dolar yokluğuna dayanamazsın..
gülmek bile haram gelir derler ya bi anlıkmış..
unutulup gidiyormuş her şey..
şimdi doyasıya gülücükler saçarken anladım (:
hani onunla her şey fevkalade
sevmek güzel
insanlar güzel
yaşamak güzel
o yoksa eğer her şey derbeder derler ya o da bi anlıkmış..
sensiz geçirdiğim günlerde aslında dünyanın senden ibaret olmadığını sensizde gülebileceğimi ..mutlu olabileceğimi anladım..
hani derler ya varlığına alıştığın gibi yokluğuna da alışacaksın.. doğruymuş..
varlığına olduğu kadar yokluğuna da alıştığımda anladım..
Artık gelmesen de olur.. yokluğun var ne de olsa
( Artık Gelmesende Olur başlıklı yazı ali galip tarafından 10/10/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.