Doğum sancısı çeken duygularımın sesi
çıkmıyor …………Gamze Bağıramıyorum avaz-avaz Sevgi sıkışıp kalıyor dört duvar arasında İçime atıp maziye gömüyorum her şeyi Şaşkınlıklarımı yüklüyorum kelimeler üzerine Aşk elimden kayıp gidecek biliyorum, Biliyorum… Çok iş düşecek yüreğime…
Elinden aşk kayıp gider mi?…………………………………....Mustafa Sen içimde yaşadığın sürece Duygularını özgür bırak! Bırak ki yaşayalım gönlümüzce. Ben hala ilk günkü gibi sendeyim Bütün hayallerimle. Seni umut sokağında yalnız bırakır mıydım? Her şeye seninle vardım Sadece… Sadece sana inandım…
Tüm zamanların ters akışına kürek
çekerken………………..Gamze Yalpaladığım sandalın içinde Ufku günlerdir görmüyordum Nereye kadar dayanacağım? Kaç mil uzaklıktaydı aşk? Köprü kurabilir miydim sevgiyle arama Geç kalmışlığın telafisi yok. Arada ki mesafe git gide, Büyüyordu gözlerimde. Dizlerimin üzerinde haykırmaya başlıyorum Feryadım gök kubbeye çarpıyor Yankısı tokat gibi çarpıyor yüzüme. Yaşlanmış, yorgun ve bitaptım Gençliğim elden gideli hayli zaman oldu Çırpınışlarımı görmüyor, Duymuyordum yüreğimin sesini Ve… Ve sağırdı sevgi…
Kapı eşiğinde adımlarım korkak ………………………………Mustafa Elinde kırmızı bir gül çıkamıyordum merdivenleri Titriyordu yüreğim Ağzına kadar sevgi dolu olsa da Zor değildi yaklaşmak Çocuğun elindeki Savunmasız serçeydi sende ki sevgi… Ürkek; Korkuyordum, ellerimin arasından uçup gitmesinden. Biraz sabır! Birkaç basamak kaldı Bastıramıyorum içimdeki heyecanı Gözlerimden dökülenler her damla ıslatıyor yüreğimi Sevgi eşiğini geçtim sana geliyorum…
Oysa sevgi kapı eşiğindeydi………………………………….
Gamze Uzaklarda aramayacak kadar yakındı. Zamanımı sevgiden uzak yaşadığım günlerde Yürekli yürek bekliyordum belki de. Sevgi; Cesaretini toplayıp, yıllarca girmedi gönül
kapımdan Bir kenarda unutulup tozlandı Hırpalayıp kırmışlardı Ve… Ve
sağırdı…
Topla cesaretini gecikmeden …………………………………Mustafa Vakit daha erken Kulağına fısıldadığım bizim şarkımızdı Gözlerime teslim et ruhunu Beyaz kelebek gibi kanat çırp etrafımda Haydi, vakit daha erken Sevginin eşiğinden dönmeden Zor değil o “an”ı yaşamak Yasaklarla sevgimizi öldürmeden Paylaşalım sevgiyi daha gün varken Dokun, hisset, gelmeyelim görmezden.
Gamze YAĞMUR & Mustafa KARAAHMETOĞLU 02.11.2013
Yardımlarını Esirgemeyerek Şiirimize Ses Olan Güzel Yürekleri Dostlarımız Melek
KÖSE ile Bünyamin DEMİREL’e Gönül Dolusu Teşekkürler… GY & MK
( Sevgi Sağırdı başlıklı yazı Mustafa Kara tarafından 26.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.