Ben artık iyi değilim biliyor musun? Gözlerimi boşluğa bakarken yakalıyorum. Bom boş bakıyor artık gözlerim yüreğim Ben umutlarımı biriktirmiştim yıllarca Ne umutlarım vardı benimde biliyor musun?
Ne hayallerim zamana karıştı Zamanlar yoldaşım oldu yüreğimde Zamanlarım zamanlarıma karıştı
Bir şey düşünemez oldum, Düşündüğümü sanıyorum ben sadece Bazen esiyor deli rüzgarlarım Esiyor sanıyorum meltemler Sadece kendini gösteriyor biliyorum.
Gözlerimle yağmurlar yarışıyor şu sıra Ben daha çok yağıyorum diyorlar sanki Kendince konuşuyorlar biliyorum.
Benim için döktü yapraklarını ağaçlar Kel kel oldu ağaçlar doğada Yeşillikler yarini grilere bıraktı biliyor musun? Her yer hazan oldu yüreğim Her yer hazan oldu...
Boşluklarda gözlerimi ağlarken yakalıyorum Önüne geçmesem yağmurlara dönüşecek gözyaşlarım Hep gözlerim suçlu biliyor musun? Ben ağlamıyorum ki hiç Gözlerim laftan anlamıyor
Hep kıpkırmızı dolaşıyorum sokaklarda Görmüyor artık gözlerim Feri söndü benim de gözlerimin biliyor musun?
Bazen bir heyecan kaplıyor yüreğimi Susturuluyorum kim olduğunu bilemediğim düşüncelerce Onlar suçlu hep ben istiyorum aslında Yüreğim küsmüş ne kadar çabalasam da olmuyor Yüreğimi güldüremiyorum .
Kırılmış her organım birbirine Hayata küsmüşüm haberim de yok Nasıl kırılan bardağı yerine koyamazsan Parçalarını toplayamazsan
Tuzla buz olmuş hayaller toplanamıyor işte Dediğin gibi anne oluruna bırakılıyor hayat Ben hiç iyi değilim anne Toplayamıyorum toparlanamıyorum anne...
( İyi Değilim Anne başlıklı yazı demet tarafından 5.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.