......Öyle bir sardın ruhumu
          Anlamadım hiç
          sonra el ele işte
          Şükürler olsun ki
         Allah seçti
         bizi birbirimize !!!! 


*****  Ne denilse boş aslında be !!! Yazgılar baştan kaplar alınları !!!
***** Sen nerede olursan ol; uçsuz bucaksız ,kervan ve kuş geçmez; istersen en ücraalarda !!! İnan seni yine bulurdum !!! Çünkü ; sen benim kaderim sin !!  
***** Bırakmalı aslında her şeyi tabii mecraaına ve razı gelinmeli kaderlere !!! 
*****  Bu alemdeki her şey,; bu cümbüşler,bu ebrulikler hep senin şerefine, senin !!! 
***** Ne sorsalar çoktan seçmeli; hep senin olduğun şıkkı işaret ettim cevap diye !!! Ve bunca yıl hiç yanlış çıkmadı, ne hikmetse !!! 
***** Umurumda değil be hiç bir şey !!!.. Varsa yoksa sen !!! Yeter de artarsın bile ..
***** Sen nimetsin . Sen armağansın aleme.. Sen yüreklerde hüküm süren,saltanatı anlatılamayan güzelliğinle.

                        

                        Rüzgarları sevmiyorum 
                        hele de yağmurları
                         Hiç !!!!

                        Biri savurup okşuyor
                        saçlarını
                       Diğeri ıslatıyor 
                       tenini
                       sanki çıplak gibi !!!!! 



***** Karanlığı bir kurşun gibi indi yine gecenin !!!! Boş durur mu dostum hüzün !!! Seranadına başladı çoktandır çaresiz gönlümde !!!
***** Ve çoğunda çaresiz kahırlar doldurur yaşamın baharlarını !!! 
***** Örgütlenmeye başlarken gecenin ritmi.. Kendi içindeki tınıya benziyor herkes ,eninde sonunda akşam üstleri..




                      Ne pusulalara
                       ağaç gövdelerindeki
                       yosunlara
                      Ve ne kadar varsa
                       ahkam kesen
                       yol göstericilere
                       eyvallahım yok !!!!
                                     Senin varlığın
                                      rehberliğin
                                      yeter de artar bana !!!!



***** El sallamalı sağa sola; selam vermeli tanısak ta tanımasak ta !!! Islıklar dudak arasında; türküler söylemeli oynakça !!! Hayaller kurmalı olur olmaz ; ovmalı ha vira umutları be !!
***** Özlenecek bir zulası olmalı insanın her hangi bir yerde.. Sevilmese bilinmese de imkansız olsa bile.. Onun için biriktirilir ya nicedir sana dair özlemler.!!
***** Düş kurun, hayal edin !!! Ve gerçeğe dönüştürün elinizde iken yaşamak !! 
***** .Çoğu sen yokken de inan seninledir..Ve açsan da açmasan da bekleşecekler gönül kapında !! 
***** Kimler katlanmaz ulaşmak için barikatlarına, bu bitimsiz ve ölümsüz sevdalar hatırına
***** Tut ellerimi tut bebeğim !!! Avuçlarımda özlemle sana dair biriktirdiğim şefkatin sıcaklığını hisset hadi !!! 
***** Anlatma,yazma hiç.. Yorulma !!! Sadece bak bir lahza o gözlerini dikip ; ben okurum,anlarım inan !!
***** Kolları bağlı iken hayatımızın; çürüyüp gidiyor içimizdeki arzular, kundaklanıp ninnilerle zamanların beşiğinde !!! 
***** En kötüsü kendi denizinde sessiz sedasız boğulan çaresiz sevdalardır !
***** Geceden sabaha; bir güzel boyadım yalnızlıklarımı eflatunlara !!!
***** Seni çizer ; sabırla sarılı fırçalar ... Alır renkleri gök kuşağından; uzakta olsa umutlar 
***** Allah'ın lütfudur gönüller ve sevdalar... Hiç vurulur mu zincirlere !!! Şartı,yaşı,başı,zamanı olur mu !!!!! 



( Heybemdeki Sevda Birikintileri -- 4 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2/8/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.