***** Sevgi ile dolu kadehinizi sek içmeyiniz !! Saygı katın !! İçimi daha kolaylaşır ve keyif verir !!
**** Her şeyi büyütün.. Çocuk, sevgi,saygı,mal-mülk !!! Ama nefret ve kini asla !!! Ondan kurtulamazsanız boğulur,küçülür gidersiniz !!!
***** Gönlün en baş mezesi sevgidir !!! Sofranızdan eksik olmasın !!
***** Viranelere değil; içindekilere bakınız !!!
***** Şarkılar,şiirler,methiyeler,canım,bitanem,hayatımlarla laf cambazlığında onure edilen kadınlarımız !!! Bizlerin önüne geçtiğinizde neden sizleri hazmedemiyor ve taşıyamıyoruz ki !!!
***** Kimimiz sesin masallarına sevdalı.. Koyunlarında sözcükler ,şiirler getiren... Kimimiz umut işte düşüncelerde geliştirilen !!! Kimimiz göğüslerde büyütülen ; bebek gibi !!! Zaman zaman sevdalara tutsak,esaret yaşayan;yaşatan !!!
***** Kızmak ve kırılmak !!! Kızgınlıklar geçer giderde, kırılmışlık varsa tamiri çok müşkül bir olgudur !!
***** Ağlamaktan utanmayınız.. Akan her damla; gönüle ferahlık ve huzur getirecektir.
**** Ben bir hayal ve umut hamalıyım !!!
**** Kimseyi avuçlarınızda tutamazsınız !!!! Kayıp gidecektir eninde sonunda !!!
***** Aileniz dışında ; hiç kimsenin yaşam tarzlarının sorumluluğunu yüklenmeyiniz !!!
**** Vallahi çek git be !!!! Hatıralarımı götürecek halin yok ya !!!
***** Yaşlıların; gençlerle tam mutabakat içinde olmaları çok müşküldür. !!
**** Her ayrılışlar da ; söylenememiş o kadar çok şey vardır ki !!! Hep içimizde uhde olarak kalmaya mahkumdurlar !!!
***** Hayatınızdan çıkardıklarınıza veya çıkanlara mendil sallayınız !!!
***** Artık açılmayacağım denizlere her gece !!!! Yakalamaya çalışmayacağım Özlem'leri yırtık sökük ağlarımı serip te !!!
***** Birinin hayatında her şey veya her şeyi olmaya kalkmayın !!! " Her şeyimsin !!" derse de asla aldanmayınız !!! Çünkü; kişi sadece bir rol oynayabilir hakkı ile !!!! Diğerleri için makyaj ve maske gerekir !!!!!
***** Ne kadar kumarbaz olursanız olun; her zaman düşeş atamazsınız zarınızı !!!
***** PARA denilen meret ; en çelimsiz ,zavallı insanı bile güçlü kılar !!!
***** Gençler; büyüyüp,güçlendikçe ayrılık çanları kulakları çınlatmaya başlayacaktır !!!!
***** Bakmazsan bakma !!! Giderim deniz kenarına !!! Dalgalarında gözlerin var nasılsa !!! Hırçın ve sert !!!
***** 7 harika şey : "görmek,duymak,dokunmak,tatmak,hissetmek,gülmek, sevmek !!!!!! "... Topladım hepsini bir araya yumak gibi; eşittir dedim ve yazdım karşısına senin ismini !!!!!
***** Son demlerinde ömrünüzün; çok sevdiğiniz bir varlığı görmemeniz için çeşitli bahaneler ürettirenleri Allah'a havale etmek; beddua ve muhatap olmaktan çok iyidir !!!
***** Şefkat,sevgi ve merhametinizle ; o kadar emek ve sarf edilen zamanda birini ıslah edememişseniz ; gitmesine derhal izin veriniz !!!
***** Umurumda değil !! Ayrılık varsa var !! Nasılsa vakit dar !!!
***** Bir solukta nefes nefese veya sindirerek okuduğunuz hikayenin satırları bir gün bitecek ve unutulacaktır.
***** Güle güle dostum HÜZÜN !!!! Artık seni hayatımdan çıkarıyorum !!!