****Verdiğiniz imkanlara dayalı olarak yaklaşanlara ve saygı gösterenlere elinizi öptürmeyiniz !!!!
 

****Avunabilirsiniz. Ama kimseyi avutmayın !

****Onur , gururun önünde olmalıdır !!

****Karşınızdakileri ; kırmamak, üzmemek adına dolmasına izin verdiğiniz hoşgörü bardağınızın bir gün son damlada taşması ve sizi boğması kaçınılmazdır !!

****Söylemek istediğiniz onlarca şey boğazınızda düğümleniyorsa ruhsal felaket yakındır !!!! !

**** Eğer; doyurduğunuz yemek tabağına pislemeye başlamışsa ; plastik tabak kullanınız !!! Böylece temizleme zahmetine katlanmadan, olduğu gibi kaldırıp atarsınız nankörler çöplüğüne !!!! 

****Karşınızdakileri ; kırmamak, üzmemek adına dolmasına izin verdiğiniz hoşgörü bardağınızın bir gün son damlada taşması ve sizi boğması kaçınılmazdır !!!

****Her ayrılık öncesi;doğum sancıları çekilir !!! Doğumdan sonrası her şey yoluna girecektir !!

****Yok yere başkalarının huzurunu bozmak için entrika çevirenlerin sonu hüsrandır !! 

****Önde gidenler !!!! Arkanızdan gelenleri unutmayınız.. Siz oradaydınız önceden.. Mütevazi ve vefalı olursanız daha çok önde olursunuz !!! Onlardır size o gücü ve sıfatı verenler !!

****Himayem altında yetişsin diye;gölgenize aldığınız fidanları,dallarınızı seyreltmezseniz cılız ve bodur bırakırsınız 

****Bir işi kerhen yapıyorsanız ; keyif alamazsınız !!! (

****Arkadaşlıklarda maddi ve sosyal statü dengede değilse ; uzun ömürlü olmasını beklemeyiniz 

****Terk kararı alanlar; her türlü bahane yaratıp kullanırlar !! 

****-İftira atmak en rezil,adi,şerefsiz,aşağılık davranıştır

****"Kusura bakma", "affedersin","özür dilerim" gibi söylemler ; içten gelerek söylenmese de gönül alıcı etkisi vardır.

****Anladık; adam olamayacaksın !!! İnsan ol bari !!!

****Menfaatleri için kıç yalayanların; ağızlarındaki o pislik ömür boyu etraflarına pis kokular yayacaktır !!!

****Siz nereye giderseniz gidin; o gönlünden çıkarmadıkça orada mahkumsunuzdur !!! 

****Sırtınızda taşıdığınız insan müsveddesi molozları; cesur ve gaddar davranıp bir çöp dağına bırakmadıkça sıradan bir hamal olarak kalırsınız !!!

****İyi hasletlerle yetişmesine emeğiniz geçen bir kişi ; her şeye rağmen yetiştirmeye muaffak olamadıklarınıza harcadığınız külfetlere bedeldir !!!

****Boş yere başkalarının huzurunu bozmak için entrika çevirenlerin sonu hüsrandır !! 

****Yıllar önce seçme-seçilme hakkına sahip olan kadınlarımız !!! Sizi seçmeyen de ; seçtirmeyen de bizleriz !!! Biz erkeğiz, açılın hele,oturun evinizde !!! Onun için bir avuç kadarsınız bakın..Suç ve günahlar vicdanlarımızda, omuzlarımızda vebaldir !!!

****Daha çocukluğunu yaşamadan; gelin yapılan , çalıştırılan, satılan kızlarımızın vebalini hangi vicdanlar taşımaktadır !!!!

****" Cennet kadınlarımızın ayağının altındadır !!" .. Oysa biz daha bu dünya'da onlara cehennem yaşatmaktan geri kalmayız !!!

****" Kadınlarımız başımızın tacıdır !!! " İstatistiki veriler tersini söylüyor oysa ; her sahada !!!

****Etkili,yetkili ,önde giden kadınlarımızı neden hazmedemeyiz !!!! 
( Yaşam Heybemde Birikenler --11 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2/22/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu