*  Mehil suresi yoktur sevdaların !!! Ya seversin ölümüne, ölene kadar; ya da çeker gidersin eyvallahsız o kadar !!! 

*  Yaşamaktan ziyade, avuntular da olmak enayiliktir !!!

*  Sahilin kuru ve ıslak kumlarına ; oklu kalpler içinde yazılan o isimler ; azgın dalgaların sahili her dövüşünde silinip gideceklerdir.

*  Aşırı sevgi ve ilgide yüzmesini beceremezsen; boğulursun !!! 

*  Hiç çekip gitmemişsin gibi; hadi gel, dön artık demek bestekarların işgüzarlığıdır.!!! 

*  Yürekler ne yaslar yaşar boğulurcasına !!! Ama yaradan uzatır elini, yeniden doğarcasına !!!

*  Yaşanılan sevdalar en ufak bir yanlışlıkta deforme olmaya mahkumdur !!!

* Ayrılıkların da sevdanın; sonradan pişmanlıktan dönülse de,eski tadı kalmaz !!!! 




**  Sen kına çal ayrılıkların şerefine ; burada kürdili hicazkâr lar da boşaltılırken kadehler !!!

**  Daha sert şimdi dalgaları denizin..Yumruk yapmış ellerini; vurup duruyor sahile homurdanarak.. Hep senin gidişin yüzünden !

**  Sen gittin ya !!! Yas ilan etti yüreğim !!!

** Gönlümün sahibesi !!!! Kiracım değilsin ki mehil verip; tahliye davası açsam !!! İkamet edersin de ; çıkar gidersin de !!!

** Tadımlık değil benim sevdam..

**  Bırak gün boyu nasıl göründüğünü !!! Sabah gözünü açtığında ki o harikulade halin yok mu !!!! Ömre bedel be !!!

**  Çıkar o pahallı markalı elbiseyi üzerinden.. Takıları da..Sil yüzünden o saatlerdir uğraştığın makyajını.. Ha işte böyle.. Bak şimdi aynaya !!! 

**  Sanki bütün işim gücüm sensin !!! 
**  Alfabenin harfleri yetersiz; seni anlatmaya !!! (



****  " Çok bunaldım..Gidiyorum ben.. Dönerim belki zamanla !!!".. Şuna bak sen ; sanki test sürüşüne çıkıyor ya !!!

****  " Beni at şurada " diye seslendi yolcu ; dolmuş şoförüne !!! Sağa çekti, park lambasını yaktı, çekti el frenini acele ile ve aşağıya indi..Açtı kapıyı,tuttu kolundan ve attı aşağıya yaka paça !!! 

****  "Gittikçe çocuklaşır insan !! ".. Hani nerede kaldı benim ki !!! 

**** " İÇİMİZDEKİ ÇOCUK !!!!" ... Hadi yavrum; çık dışarıya da !!!! Nasıl bir şeymiş sin, göreyim be !!! 

**** Ağırlık birim ölçüsü olan (TON) un münakaşa ve laf söylemede de kullanıldığını biliyor muydunuz ? " Bir ton kavga ettik !!" ve " Bir ton laf söyledi !!!" .. gibi :)))
( Yaşam Heybemde Birikenler - 12--- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 25.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu