SEVGİYE MEKTUP !
‘’ÇİĞ KÖFTE PARTİSİ MİSALI ;
Bir akşam üstü uzun bir yolla koyuldum..
Hüzünlü bir şekilde , sevdamı ve ayrılık göz yaşlarımı birbirine katarak
Zor adımlarla yürümeye başladım…
Gözlerimde akan yaşlar,sanki kan damlası olup yüreğime akıyordu…
Bir yudum su gibi içime çekiyordu m…
Ayrılık Sevdamı ve göz yaşlarımı sırtıma alarak yoluma devam ediyordum…
Bu halde nereye kadar gideceğimi hiç kestiremiyordum
Zorla atılan adımlarım beni nereye götüreceğini hiç tahmin edemiyordum..
Sevdam bir ayrılık zincir halkası olup boynuma takılmıştı…..
Ağır yük altında yürümek, canımın içini çıkartıyordu..çok acı çekiyordum…
Az gittik uz gittik misali derken bir mahalleye vardığımı his etmeye başladım…
mahallede bir şenlik havası esiyordu, sessi kulağımda çınlıyordu
Rüzgarın etkisi ile sessin geldiği yöne doğru yol almaya başladım…
Yolun yarısına vardığımda, bir anda arkadan biri omzuma ellerini koyduğunu fark ettim…
Arkama dönüp baktığımda ne göreyim can dostum karşımda , o muhteşem sevimli güzel gülüşlü yüzü gözlerimde parlıyordu…
Gözlerimde akan acı yaşlar , bir anda sevinç göz yaşlara dönmüştü…
İşte o şenlik can dostumun evinde geliyordu…
Eş dost akrabalarını toplanmış çiğ köfte partisini veriyordu…
Mutluluklar tüm ailenin gözlerinde okunuyordu….
Can dostum beni de davet etmişti...Beraber yürüdük evlerine doğru,evdeki şenlik
Bir başka hava estiriyordu..Her kesin neşesi yerin de idi…
O anda üzerimdeki tüm ağır yükler bir bir boşalıyordu..demir halkalar boynumda kalkalar düşmeye başlamıştı.. Bir kuş kadar hafif olmaya başlamıştım,canım uçmak bile istiyordu…
Bu çiğ köfte partisin da kimler yok idi ki, Can ile Canan , dilan, Aysel ,Fatma, hacı, Ahmet
Esra, Songül, ,Merve, bir v çoğunun ismi aklıma gelmiyordu..
Çiğ köfte iyi hazırlanmıştı….Hamuru iyi yoğurmuştu…
Bir de yanında soğuk köy ayranı olunca, daha da iyi oldu canlar…
İ şte o an anladım ki,yalnızlığın ne kadar zor olduğunu,can dostluğun,kardeşliğin,sevginin
Birlik ve beraberliğin ne kadar kıymetli olduğunu son bir kez daha anlamış oldum…
Biz insanoğlunun sevgiye, kardeşliğe,barış dolu yıllara,aylara,günlere huzur neşeli yarınlara
Çok ihtiyacı olduğunu anladım..
Birlik ve beraberliğin çok önemli olduğunu tüm çıplaklığı ile kendi gözlerimle gördüm ve buna şahit oldum, Hiçbir şey güzel bir yuvanın, iyi bir can dostun yerini asla tutamaz..
Sevgi ve saygı her şeyde üstün dür…
Her ailenin bir can ve canan gibi olmasını temenni ederim…
Allah yar ve yardımcınız olsun…
Hiçbir şey sizi gerçek sevgide ve dostluktan ayırmasın…
15.03 2014
SEVGİ VE SAYGILARIMLA
MEHMET CAN