Uzaktan uzağa görürdüm seni önceleri. Usul usul geçerdin kapımın önünden.
Geçtiğin yol ışıldıyordu sanki..Adını bile bilmiyordum halbuki.
Sadece yürüyüşün vardı , geriye kalan gözlerinin gölgesi
Sen öylesine geçip gidiyordun, o sevinç yetiyordu bana saatlerce.


Günümün gecemin, hayatımın anlamıydın oysa habersizdin. Evet habersizdin belki ama içimde uçan kuş misaliydin bilmeden. Uçuşuyordum sana doğru..
Sen bende; her an her şey olmuştun .Ama ne fayda sana ulaşmak cenette ulaşmak kadar zordu benim için.
Farkında değildin benim ne hissetiğimin. Nerden bilecektin , bakışlarımız hiç karşılaşmadı ki.
Gizleniyordum; kendimden bile saklıyordum hislerimi. Karşılaşsak utanırdım belki.

Kimi zaman kayboluşlarına şahit oluyordu kentin sokakları, ıssızlığa gizleniyordun. Nerede , hangi alemlerde olduğunu tahmin bile edemiyordum.

Gözlerim tüm gün seni arıyordu, yollara seriliyordum çılgınca.
Zaman benim bekleyişlerime burun kıvırıyordu .Oysa zamana yakarıyordum defalarca.
Sana ait hisleri hiç bilmiyordun….

Gece olup güzel gözlerin yenik düşerse uykusuzluga seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum gözlerimden uzaksın belki ama daima yüregimdesin ve hep orda kalacaksın. Ne olursa olsun bu aşk imkansız dahi olsa seni hiç birgün bir saniye bir dakika bile cıkartmayacağım kalbimden ve düşlerimden. Olur da bu imkansız aşk gercek olur diye .

Elbet zamanın birinde, bu imkansız aşk , hak ettği gerçeği yaşayacak ben inanıyorum.

Uzağına uçuşmaktan kurtulacağım günü bekliyorum sessizce..







“Saydam düşünceler”



( Uzağına Uçuşmak başlıklı yazı selime-bilaz tarafından 16.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu