Nasılsın diyorsun, canım-meleğim, Görmeyeli hayli soldu meleğin. Unumu eledim, astım eleğim Gayrı pir-i fani oldu meleğin...
Ufkumu kaplayan öyle bir firak Hasrete hasretim, vuslatı bırak Sanma ki olursun gönülden ırak Baştan aşağı sen doldu meleğin...
Sevgini gül edip yoluma serdin Güveni huzuru tattığım yerdin Hakkın ödeyemem er oğlu erdin Elleri bağrında kaldı meleğin...
Uzun gecelerin yoktu amanı Göz bebeklerimde gördüm simanı Bazen düşlerimde dürdüm zamanı Umut deryasına daldı meleğin...
Bitap düştüyse de can ara sıra Dualarınla hiç düşmedim dara Derler aşkın yolu Mevla'ya vara Ağlayı- arayı buldu meleğin...
Allah aşkı için sevmekse gaye Yine O'ndan gelir hıfz ve vikaye Hayatta kalmaya en büyük paye Sabır makamından aldı meleğin...
Dünyada nefesim olsa da tamam Adını kalbimden söküp atamam Ölsem de kabrimde rahat yatamam Vuslatı Cennet'e saldı meleğin... ...... Hak kapısın aşkla çaldı meleğin....
( Merak Etme Beni.. başlıklı yazı Bulem hatun tarafından 22.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.