Sızlatan Bir Hesabın Sayfalarındaydı
Orjinal boyutu icin tiklayin 960x642px.
O anSessizce gözlerine bakıyordumNe kadar daldığını fark ediyordumUzaklaşmıştı, belki de çok pişmandıSızlatan bir hesabın sayfalarındaydıSeslenmek istedim, sonra çekindimBelki umut, şevkti henüz erken dedimGözleri artık dayanamadı öyle bıraktıFarkın damıydı, yoksa akıbeti acıydıAmansız bir hastalığa yakalanmıştıHer gün bet benzi soluyor, daralıyorduHer bakışında garip bir sual vardı, sarsandıSaklamalıydım, ne kadar başarabilirdimYemeden içmeden, istiğfar etmekten bitaptıNe kadar gençti, hüzünle iç içe olan nefestiYüzü gülecek miydi, yoksa göçecek miydiBiliyordu, hissediyordu, ne oluyor diyorduGözlerime bakarken içim nasıl titriyorduHal yetmiyor, sabır artık kifayet etmiyorduNe kadar isterdim, içinde ki sevinci yaşamasınıÜmitleriyle saadet içinde sürurla coşmasınıSevdiği, gönül verdiği vardı, duyunca kaçtıHiç oralı bile olmadan başını eğip uzaklaştıBundan bahsetmedik, seyahatteymiş dedikAblasının yanına gitmiş, yakında gelecek dedikBaşını yan tarafa çevirdi, pencereye kilitlendiTekrar gelecek mi dedi, evet, gelecek derkenSesim titredi, nefesim yetmedi, hemen öksürdümSu içmek için gayret gösterdim, hiç seslenmedimÜzülme dedi, her şey olacağına varır dedi ve çekildi...
Mustafa CİLASUN
(
Sızlatan Bir Hesabın Sayfalarındaydı başlıklı yazı
Yazan Adam tarafından
29.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.