İlk önce mutluluk nedir mutluluğun önemi nasıl ortaya çıkar bunların hepsini bir toplayalım:

Mutluluk, bütün özlemlere eksiksiz ve sürekli olarak ulaşılmaktan doğan kıvanç durumudur.Bir tür sevinç de diyebiliriz aslında.Bu kavramı açıklaycak olursak mutluluk hasretlerin ve özlemlerin giderilmesiyle oluşan bi hal durumudur.Mesela uzun süre görmedİğin bir arkadaşını yeni görüyorsan veya onu görmek için bir buluşma günü olduysa o gün mutlu bir haldesindir.Ayrıca mutluluk güzel olaylarla oluşur,asla olumsuz olaylarla oluşmaz.Bizim için,hepimiz için,insan türü için en önemli olan gerçeği hatırlatmak istiyorum: Yalnız bir kez yaşayacağız. Şu günü, şu saati, şu anı bir kez daha yaşamayacaksınız.

Bu nedenle mutluluk, en önemli amacı olmalı insanın.Her şeyi mutlu olma ölçeğiyle değerlendirmeli.

Yani şurdan anlıyoruz ki mutluluk yüzünü güldüren ve olumsuz düşüncelerin tamamen yok oldugu bir hal durmudur.

Sevgi ve Saygılarımla
( Mutluluk başlıklı yazı LieLoves_58 tarafından 20.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu