Kahverengi ya
bazen döner yeşile
var bu işte bişe.."

dedik ya
varmış be
siyah,simsiyahmış
meğerse
biz aldanıp
boyamışız 
bi yeşile
bir kahverengiye 
iş olsun işte !!!!


**** İşgal ettikleri mevki, makam ve ünvanlarını göreceli ve geçici olan özellikleri ile pekiştirmeye kalkanlar basit ve acınası insanlardır.
**** Kendini allayıp pullayıp; cinsi cazibeyi ön planda tutarak ortaya bir şeymiş gibi çıkanlara ; sevgi ve iltifat göstermekten kaçınınız.
**** Maksadını aşan cümleler kurup ; gereksiz anlamlar yüklediğimiz espri adı altındaki betimlemeler yürekleri yıkar . Lastiksi kelimelerden kaçınmak gerekir.
*** Sözünün eri olmayanların sırtı yalancı,partal pehlivanlar gibi mindere yapışık kalır.
**** Sözler yerine getirilmek üzere verilir ve o andan itibaren şahsın namus,şeref ve saygınlığıdır. Boş yere verilen umut ve vaadler en şerefsiz,namussuzca davranışlardır.
**** Dozu ayarlanamayan ilgi,alaka ve beraberlikler kısa sürede biter.
**** ya uyacak, ya da uyduracaksın; eğer kararlıysan.
**** Tabiatı ne ise öyle yaşar insan. Ya uyacaksın; ya da çekip gideceksin .
**** İstek ve hayallerinizde ölçüyü kaçırmanın sonu hüsrandır.
**** Olmayacak duaya da amin demekten hiç vazgeçmeyin.
**** Aldanmayın yüzüme. Siz hiç ruhumu gördünüz mü ?
**** Nerede, ne şart ve şekilde olunursa olunsun; yeter ki yaşamanın bir yolu bulunsun.
**** Muammalı,gizemli,sırlı her durum rahatsızlık ; gerçekler ise rahatlıktır.
**** Her şey geçer.. Ama yakar yıkar; ama vurur geçer.
**** Unutma hasletini kaybedenler; bu hayatı daha çekilmez halde idame ettirirler.
**** Birbirimizi laflarla ,sırt okşamalarla teselliye alıştırmak yerine; herkes başının çaresine bakıp mutluluğu bulmak zorundadır bir şekilde..
**** Endişe ederek yaşamanın anlamı yoktur. Cesur olun .Ve oturun düşünün hele. O kadar endişelerinizden kaç tanesi başınıza geldi..Tıpkı istediklerinizin çoğunun yaşanmamış olması gibi.



*** Süngülerin gölgesi üzerimde; ha saplandı saplanacak.. Sanki dünyam batacak !!
*** Ben yemedim içmedim ; bizim için hayata ödedim fidyeleri...Bizim ,ikimizin namuslu,mutluca yaşaması için..Ne bedeller ödedik, neler de sustuk hep ..Eğmedik başlarını öne, adam gibi insan gibi ve önde ,imrenilen sayılan sevilen olsunlar diye.Şükürler olsun işte eserlerimiz ve biz hala esiriz.
*** ben zamana aşılandım. Sana aşıklandım. Bir sana bir bana ; gel yaşamı tas tas kaşıklayalım.
***Sen bana en büyük mirasısın Allah'ımın.. Can kere canım; kadınım !!!
*** Senin avuçlarında dünyam..Bırakma hiç ellerimi..Kenetlen !!!
*** Gecenin yalnızlığında bir sen bir ben kaldık kadınım. Sarılıp,sığınmak mışıl mışıl,kokun da uyumak...nazarsız, fitne ve fesatsız ; yaşamak soluk soluk.. Gün doğarken ; yüz yüze nefeslerimiz de uyanmak.. Ve bu günde varız diye şükretmek ..Merhaba yaşam,bu günde el ele,yüreğimiz birce; eşitçe.. Paylaşmak her anı .. İyi ki varsın demek.. Ne büyük armağan.. Sağol,şükürler olsun sana Yaradan !!!!!
*** Perdahlanmış şişe kırıkları kesmekte her yanımı; kan revan içinde kalışım ondan. Girsin birer birer fanuslarına camlar. Dinsin oluk oluk kan. Canım can bulsun yeniden can !!
*** şu gecenin karanlığında sinmiş nice hüzünler; kimsesi yok eşlik eder cırcır böcekleri uzaktan uzağa..
*** bilevlenmiş bir bıçak gibi her sevda; yüreğin sırtlarında.
*** gölgeleri tutar birer birer toplarım; gecenin zifiri karanlığında sessizce.
*** hani çok bunaldığınızda bir dosta cana ihtiyaç duyarız ya öyle bişe.. Belki de çok ağlayasım var ondan mı ne ? Ah kahpe dünya !!
*** Bakın gökyüzüne..Gördünüz mü; nasıl da yağıyor kimine şans, kimine acımasızca gam kederler.
*** Zavallı,gariban hüzünleri taşımayın yüreğiniz de Hüzünler mülga !!!.
*** Hayallerimi resmedebilsem tuvaller yetmez.



***Sen nasıl bir şeysin ŞANS ! Ne zaman elimi atsam kaçıp gidiyorsun. Sevdim,dövdüm,yalvardım olmuyor. Ne zorun var benimle.. Anana mı bir şey dedik.Yemin ederim bırakmayacağım peşini.. Ve bir yakalayayım bak gör ne yapıyorum seni.
***İnsanlar iz bırakmalılar derler ya.. Vallahi karar verdim ; bazıları var ki suratlarının ortasına öyle bir iz bırakacağım ki ; osmanlı mühürü gibi taşıyacaklar !!!

( Maksat İş Olsun İşte başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu