Sen gittikten sonra Yüreğimin alev alan yanına bıraktım aşkı Geriye kalan külüydüm ben Üfledikçe savrulan Bu yüzdendi rüzgarlardan korkmam Bulutları saçlarımda avutmam bu yüzdendi ...
Ne zaman duaya kaldırsam ellerimi Hıçkıra hıçkıra ağlardım ben Seni sevmeyi bile severken Dilimden düşmeyen adın benim değildi Bu yüzdendi eksikliğim Seni içten içe okumam bu yüzdendi ..
Her gülüşüm yalandı aslında Hangi doğru kurtarırdı yüzümü sevmeyen sevinci Sözlerim bile ağlarken kahrından Her tebessüm gözlerime ihanetti Vakit sökülürken uykularımdan Yarım ölümlere kapanırdı kirpiklerim Bu yüzdendi sabahların gelmeyişi Gecelerin bitmeyişi bu yüzdendi...
Acı bir mazi bırakıp ardında Öptüğün günden beri ayrılığı alnından Nereye baksam bizim kadar kirlendi Beni bende yıkadı veda renkli bakışlar İçime yağan yağmurlar gibi Bu yüzdendi toprak kokusunu sevişim Ruhuma kadar ıslanmayı isteyişim bu yüzdendi...
3 Temmuz 2014 13.30
Arzu Karadoğan
Bir şarkının ardından ...
’Sevdan yaktı yüreğimi ’ bu yüzdendi yağmurları sevişim ...
( Yaktın Yüreğimi başlıklı yazı A.KARADOĞAN tarafından 3.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.