Click here to view the original image of 803x536px.
Kim bilir… Umudu solduran Nefesi takatsiz bırakan Gözleri Bir noktaya odaklatan Heceler içinde Bocalatan, kelimeyi aratan Aşka hasret bırakan, Firkati gönülde yaşatmayan Vuslat bestelerinde aranan, Ruhi muvazeneyi arattıran Baskı altında kalmış Duyguları yaşatmak için Fırsat kollayan Ukdeleşen hevesler için Çareler arayan, Bahanelerle avunan Ateşi nar sanan, Hayâ ve edep Perdesi sıyrılan, Pişkinlik yapan İnsanlaşmak yerine, Nefsini tercih ederek, Hıncının sarhoşu olan Zan ile aklını karartıp, Vehimle haktan uzaklaşan Masum olmayan Her hata ve yanlışlarına Kılıf arayan, kalbi Hassasiyetten uzaklaşan Ne derler'i temel olan, Onu bir şey sanan Nedenli yaşamaya çalışmayan Her kim ve hangi nedenle Ve içinde bulunduğu çıkmazsa Her şartta ondan arınmalıdır...
( Her Kim Ve Hangi Nedenle başlıklı yazı Yazan Adam tarafından 16.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.