**** Mavi ve sakindi deniz.. Birden kan rengine dönüştü; dalgalar hırçınlaştı siyahlara büründü.. Göç etti martılar.. Bir kızılca kıyamet koptu, kayboldu yakamozlar.. Hadi dön artık martı kanatlarında dön.. Süt limana dönsün deniz !!!
****Hep kocaman palavra oldu geceler..malzemesi çalınmış karanlıkların..Ay bile bir isteksiz vuruyor şavkını sulara.. Sustu cırcır böcekleri...Fondiplerken kahırları;kitpiyoz,yamuk tadları..Sırtlayıp gitmek geceyi en iyisi; belki de ay dedeyi...
**** Eksantrik, gizemli ve egzotik !!! Alışılagelmişin dışında , bilinmeyenleri çok ve bulunmayan...Farkın farkında olabilmeyi başaran ve tespit eden; bilinmeyenli denklerini şehla bakışlar da çözüme ulaştıracaktır. Hazır bulunmayanı bulmuşken !! Ve sunacaktır,ifşa edecektir,ilan edecektir topluma..Unutma !!!
**** Yeniden yaşamaya başladım gülen gözlerinde.. Kirpiklerin bayramlara eşlik etmekte, artık bize düğün dernek.. Sen ve ben gözlerinde; yalnızlık ne demek.. Tamiratı bitti anılarımızın ve daha doyumsuzluklarına yaşamın ,gözlerinin bir kenarında dinlenirken.
**** Sen gittin ya başka şehirlere.. Göç ettiler kuşlar bulutlara.. Sararmakta tabiat.. Ne ses ,ne nefes ... Hep küskünler.. Sustu şiirlerim.. Bir acıdır kırılan dallarda ; boynu bükük ,mahzun.. Az sonra gece dökecek karanlığını güne; çıkar mı bilmem eskisi gibi ay dede...Neredesin, dönsene !!!!
**** Sana dair ne üretip , hayasızca haykırıldığı ise hep kovuldular dokuz köyden...Ve mumlar söndü günler öncesinden !!
**** Şehla bakışlarında senin gizemin...Artık gözlerimde; gözdesin !!!
**** Gecelerde biriktirmiştim bin bir özenle; bir kaç gündüzümü uykusuz gözlerimde.
*** kaçar , saklanırsın gündüzleri... Ne zaman çöker gece; bitersin gözlerim de..
*** Bu gece de rahatlık yok ... Düşlerime gireceksin ; belli gelişinden !!
**** vardır elbette herkesin bir yaşam öyküsü..Ve zaman zaman istenildiği, sıcacık dostluklarının hissedildiği ölümleri ... Hiç titremeden ,korkmadan ; bileklerde takılı kalan zincirleri kırmak gibi.
**** Nefesini hissediyorum yine usul usulcacık ... Zor yine dayanmak ,anlaşılan uykumuz uzayacak...
*** Bu dünya'da beceremediğim çok şey var..Öteye ertelesem ; vakit de dar !!!
*** Beş ..., çeyrek geçe , yarım derken oldu saat başı... Hani nerede az öncesinin onu,on biri...Bir.. İki ... Eklenmiş yıllar üst üste..Yenisi geçmiş ,eskinin yerine..Geçmiş işte ömür; durdursan da artık yelkovanı; ne yazar !!!
*** Püfür püfür üfledim yaşama sevinçlerimi; sırf senin istifadene!!!
****Sıkı sıkıya sarılmışım hayallerime.. Ne yem ederim kurda,kuşa; ne de boralara ,sellere !!! Onlar da hep sen varsın ölümsüzce sadece !!
**** Hep dualarım da oldun ; huşu ile yöneldiğimde rabbimize.. Razıydım hep ömrümce;bir de ben anlatmak istedim işte ne olur ne olmaz diye...O ara sensiz yaşayamayacağımı da... Rahatladım, hamd olsun bağışladı seni ve gözlerini dualarıma.. Şimdi gel; bebeğim birleştirelim gözlerimizi ve içi içe yaşayalım işte..
**** Hep damarların da ısındım; her üşüdüğüm de !!!
**** Asılı kaldım gözlerinde !!
*** Avuçlarında biriktirdiğin ; ay ışığını çalıp kaçacağım ayak uçlarımda sessizce bu gece !!!
*** Hüzün ve özlem dokumaktayım; gecenin karanlığında yıldızlardan sarkan çiledeki çileli iplerle gündüzlere !!!
*** Bir bisiklet terkisinde yolculuk eder gibi; tutundum,sarıldım hayallerimin terkisine...
**** Aldanmayın mavisine gökyüzünün...Unutmayın ki; siyahlara boyanacak orada sonsuz gecelerin..
**** Yersiz korkulardan uzak, sevgin ak; öyle kon yüreğime konacaksan..Ne kuşlar uçar,havalanır mısraalardan; uzaktır talandan, yalandan..Uç gel kanatlarında sevdan..
**** Geçti yıllar onlarca günlerin akıntısında; kayıtlandı bir bir yaşamların hatırasında .
**** Mavisi,sarısı,yeşili,kahverengisi birleştiler göz bebeklerin de bir bir.. Yarattılar siyahı.. Yıllarca asılı kaldım ilkom; siyah gözlerin de.. Ve artık göründü kara !!!
**** Yıllardır taşıdınız beni fedakar ayaklarım...Yoruldunuz !!! Artık sizi taşıyamayan bu adamı nereden buldunuz !!!
*** İflas etti matematiğim..Ne zaman ki sevdalandım; BİR den öte saymayı unutturdun.. Hep bir, birsin,sen yegane sevdiceğim ... İLKOM ' sun !!!!!!
*** Güllere döndü günlerim seninle...
** Her keşfedişlerim de bir başka yönünü; yaklaştım cennete..Doyasıya öptüm ayak altlarını; öğrettikçe, eğittikçe insanlığımı yükseldim melek kanatlarında gökyüzüne..Kurban oldum saçının her teline; tutsak oldum zerafet dolu haline... Seni keşfettikçe yaşar oldum cennet bahçelerinde..
****Birer gözüne koyuyorum sefer tasının; gecenin hüznünü,özlemlerini ve sessizliğini ..
Bir ondan, bir bundan kaşıklıyorum gündüz öğünlerinde ; aynı tas aynı hamam anlayacağınız işte !!
*** Hep kocaman palavra oldu geceler..malzemesi çalınmış karanlıkların..Ay bile bir isteksiz vuruyor şavkını sulara.. Sustu cırcır böcekleri...Fondiplerken kahırları;kitpiyoz,yamuk tadları..Sırtlayıp gitmek geceyi en iyisi; belki de ay dedeyi...
**** Uzayıp gider sevdalı çığlıklarım gece boyu...Mevzu bahis olan bastırmak korkaklığımı karanlıklardan...
**** Sanki bu şehri de götürdün peşinden; giderken !!!
**** Gecelerden biriktirdiğim ; bir kaç gündüzümü de alıp kaçtın sevdiceğim !!!