Muhabbet-çektiren Vardır
Muhabbet-Çektiren Vardır
Adem ArmağanGitmemiz gereken Allâh yoludur,Nesli ifsad edip yıktıran vardır,Ferasetli insan Rabbın kuludur,Başka çare yoktur yaktıran vardır.Sükût-i NoksanÖmür tarlasına emek tohumuSabrı sebat ile ektiren vardırKul bilmesin feryadımı ahımıAğzımdan dişimi çektiren vardır.Adem ArmağanRahmete muhtacız,kelama uysak,Oku der kitabın,bu emri duysak,Kanaat güzeldir,bununla doysak,Fidanı toprağa,diktiren vardır.Sükût-i NoksanDiler ise kuru dala can verirİlik verir damar verir kan verirNazar eyle kâinata yön verirNar altında sular aktıran vardır.Adem ArmağanKul Armağan,ölçü koymuş yaratan,Ölü gibi güzün, yaprak sarartan,İlkbaharda mera,ağaç yeşerten,İbret nazarıyla baktıran vardır.
(
Muhabbet-çektiren Vardır başlıklı yazı
Adem Armağan tarafından
12.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.