Sevdanın Sahilinde Gezen Sevgili

Sevdanın Sahilinde Gezen SevgiliSevdanın Sahilinde Gezen Sevgili
Ey sevdanın sahilinde gezen sevgili, sabır ederek sevdiğini sabırsızlıkla sabır içinde bekliyorsun ne mutlu sana. 

Ya sevdiği olmayanlar bekleyecek sevgilisi olmayanları bir düşünsene?
Hep susmak, sevdiği için mısraların gülümseyen ışıltısı ile sevdiğine birkaç söz söylemeden geçen ömrün acizliğini anlayabilir misin? 

Kahır eden yalnızlığın Tokat’ının acısını, gülümsemeyen hep donuk gülümsemenin acizliğini? 
Düşüne biliyor musun yâre söylemek için binlerce sözün, söz olarak mutsuzluk içinde söylenmeden, karşılığını bulmadan eriyerek çaresizlik içinde yok olmasını?

Sen beklemeye devam et gelecek olan sevdiğini, her gün bulutlar gibi beklemenin sıkıntısı yüreğine otursa da hayal kurarak, hayal dünyasında yaşayacağın hayal dünyasında sımsıkı sarılacağın birisi var.

Yaşayacağın mutlu günlerin hayali var yüreğinde, soğuk gecelerde hayal ederek ısınmak için sarıldığın yarınların var. 

Ona doğru koşacağın sokakların var yarınlarda, sana gülümseyerek bakan, seni bekleyen.

Mehmet Aluç
Sevdanın Sahilinde Gezen Sevgili

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
( Sevdanın Sahilinde Gezen Sevgili başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.