Aynı Köyün Kızları
Aynı köyün kızları aynı köyde büyürler birbirlerinden habersiz . Taaki İlkokula kadar birbirlerinin varlığından habersiz aileler birbirlerini tanıyorlar çünkü aynı köyde yaşadıkları için kimin kim olduğunu bilirler çocuklar zamanla öğrenirler köylüyü vede komşuyu, arkadaşı zamanla büyüdükçe öğrenirler.
Aynı köyün kızları İlk öğretime kadar birbirlerini hiç tanımazlar büyürler taaki Orta okul seviyesine gelene kadar. Yolları ortaokulda buluşur tesadüf değil buda çünkü aynı köyün çocukları . Bunlar "Ortaokul sıralarında başlar "arkadaşlıkları ve hep devam eder ilşkiler kopmaksızın. Birlikte orta öğrenimlerini tamamlarlar aynı sene mezun olurlar. "Kasabada İlk ve "Ortaokul olduğu için yüksek okula gitmek için ya "İlde okuyacaklar yada köylerine daha yakın bir "Kazada okuyacaklar.
Bu kızların yolları yine aynı "Liseye gidecekleri "Kaza`da da birleşir". Bunlar öyle samimidirlerki kızkardeşten daha fazla ilişkileri sıcaktır. Birlikte ağlarlar birlikte gülerler kendilerini anlatırlar o kadar sıcak ilişkiler yaşarlar. Bunların arkadaşlıkları ilerledikçe ailelerde birbirlerini aynı köylü olarak tanırlar ama yakın samimiyetleri yoktur bu seferde ailelerde tanışırlar akraba gibi olurlar.
23 /01 / 2015 "Dönüş Korkmaz"...
(
Aynı Köyün Kızları başlıklı yazı
Mosell 07 tarafından
2.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.