Yoluna ektiğim Umut tohumlarını topluyorum bu gece. Tek tek yok ediyorum Düşler ülkesinde Sana dair kuramadığım hayallerimi. Umudun bağrından kopup Umutsuzluğumuza merhaba diyorum. Yasaklarla dolu yollar çok yordu be gülüm Kaybolmadan o yollarda Ayrılalım… Dilimin ucunda iki kelime Gözlerinin içine bakıp “seni seviyorum” demek Hayalden de öteymiş sus yüreğim! Kilitlensin dudaklarım Dilim lal olsun Pek neden? Yasak sevdiğim yasak Bizim sevdamız yasak! Adını söylersem eğer düşeriz dillere ey yar! Ayrılığa bulamadım ki çare Tek çaremiz ayrılmak! Ayrılalım…
Kelimeler doluyor yüreğime sana dair Anlayasın var Anlatasım var Göz gözeyiz Omuz omuza El ele Susturuyoruz zamanı işte Kara sevda engel tanımaz… Gel merhabayla başlayan Elveda diyemeyeceğimiz Virane olmuş aşkımıza koca noktayı koyalım Kimsenin bilmediği kimsenin duymadığı Dillerde haykıralım Bu sevdanın gelmişine geçmişine…
Kaldır son kadehi de Değil tokuşturmak kadehleri kıralım Kocaman sevdalar acıyla bitermiş Çekilen acılar sevdaları kocaman edermiş Haydi umutsuzluğun Ayrılığın şerefine Yaşayamadığımız sevdalara Doyamadığım kokuna içelim… Gel! Gel yıldızları tek tek toplayalım gökyüzünden Durma! Yakamozları çalalım denizden Bizim için çalmayan aşk şarkılarını yakalım… Hani küçücük yüreğimizde kurduğumuz O kocaman düşler ülkemiz var ya? Orada bile hayal kuramıyorsak Yerle yeksan olsun Harabeye dönsün “o” ülke… Virane aşkın altında daha fazla ezilmeden Hadi kalk! Hadi kalk git sevdiğim! Al yüreğini yüreğimin üstünden ağırlık yapmasın Birbirimizi daha fazla kanatmadan İçimizi acıtmadan Git Ayrılalım… //Sessiz çığlıklarım arasında pas tutmuş yalnızlıktı bir
avuç hüzün avuçlarımda. Ne zaman sevmeye koyulsam çoğalıyor ayrılıklar…// Mustafa KARAAHMETOĞLU
05.07.2015
( Ayrılalım başlıklı yazı Mustafa Kara tarafından 6.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.