Bakmasını bilene ayan beyan görünür Çiçeklerde,güllerde Rabbimin izleri var Gökyüzünde damlalar bulutlara bürünür Yağmurlarda,sellerde Rabbimin izleri var.
Şu koskoca âleme vermiştir ince ayar Yürekteki feryadı ondan başka kim duyar? Sunduğu rızık ile bütün canlılar doyar Ağaçlarda,dallarda Rabbimin izleri var.
İnsanlığa yakışmaz kötülükler,zulümler Müslüman ülkelerde eksilmiyor ölümler Güzel şeyler anlatır evliyalar,âlimler Gönüllerde,dillerde Rabbimin izleri var.
Iblis vesvesesinden sıyrıl,üzerinden at Yalnızca yaratana,kullar etmeli biat Binbir çeşit renklerle süslenmiştir tabiat Yeşillerde, allarda Rabbimin izleri var.
Susuz bir hayat olmaz,kullanırken karar et Birazcık eksik olsa yükseliyor hararet Bütün canlılar için vazgeçilmez zaruret Nehirlerde,göllerde Rabbimin izleri var.
Çalışana veririm,diye bize bildirir Istersen miskinliği üzerinden kaldırır Gece,gündüz durmadan petekleri doldurur Arılarda,ballarda Rabbimin izleri var.
( Rabbimin İzleri Var başlıklı yazı Muzaffer Y. tarafından 14.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.