Elinden tuttukların bilirler seni düşman Acıma acınacak hale düşersin bir gün Dizlerine vurursun sonra olursun pişman Acıma acınacak hale düşersin bir gün.
Merhamet duygusunu yüreğinden söküp at Bir kazığa dönüşür yaşadığın bu hayat Yüzüne bakan olmaz tükenince menfaat Acıma acınacak hale düşersin bir gün.
İşine gelenleri görecek,duyacaksın Kendinden başkasını uzağa koyacaksın Acıma acınacak hale düşersin bir gün.
Saf görüntüsü verir,duygusallığı katma Baştan tedbirini al vefasızlığı tatma Sözlerime kulak ver sakın yabana atma Acıma acınacak hale düşersin bir gün.
Bırak kanasın dursun melhem sürme yaraya Sana ne karışma hiç ne aka,ne karaya Millet gibi nefsini sende koy ilk sıraya Acıma acınacak hale düşersin bir gün.
Boşuna dememişler iylikten maraz doğar Yaz gününde başına bembeyaz karlar yağar O çok güvendiklerin bir kaşık suda boğar Acıma acınacak hale düşersin bir gün.
( Acıma Acınacak Hale Düşersin Bir Gün başlıklı yazı Muzaffer Y. tarafından 22.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.