Düşmanımız Mert değil milletim uyanık ol Hainlere haddini bildirmemiz şart oldu Maalesef kalmamıştır çözüm için ortak yol Hepsini bir çukura doldurmamız şart oldu.
Barış yapmak istedik aciz gibi gördüler Şımardılar hep birden havalara girdiler Aramıza hainlik duvarını ördüler Gayri aman vermeden saldırmamız şart oldu.
Harcanan gayretlerin hepsi gitti boşuna Çokları sayın dedi katillerin başına Basmasınlar vatanın toprağına,taşına Temizleyip,ortadan kaldırmamız şart oldu.
Teröristle pazarlık yapılmazmış anladık Açılım diyerekten onları çok dinledik Canlı bomba oldular bazısını önledik Kalanını nufustan sildirmemiz şart oldu.
Bilerek siyonizme maşalık yapıyorlar İslamiyet’ten başka her dine tapıyorlar Nasıl kardeş diyelim,ayrılıp,kopuyorlar? Yılanın başın ezip öldürmemiz şart oldu.
Bir çok ülke teröre maddi destek sağladı Şehit cenazeleri yürekleri dağladı Otuz seneyi geçti hep analar ağladı Anaların yüzünü güldürmemiz şart oldu.
( Şart Oldu başlıklı yazı Muzaffer Y. tarafından 5.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.