-----------
Bizi yönetenler------------1- Atatürk g i b i ol kazan,............ 7- Abdullah mı ? daha taze,
İnönü gibi a z h a r c a..................Arabistandır y e l p a z e.
Veysel gibi, ol tek ozan .................Seçmen dersen,nohutzade
Sülü g i b i girme borca!..................Ay-yıldıza b a k a r horca.
2- Özal gibi, düzen bozma!.............8- Bahçeli'de,m i l l i cilik,
Erbakan gibi, çok azma!.................Sağsol derken,bitti dirlik.
Evren gibi mezar kazma!.................Çok h a y a l i seferbirlik
Dünyan sana, olur darca.................Yapılsa da d e ğ i l kârca.
3- Adnan gibi, fazla atma!..............9- Yurt severi, katlederler
Tayyip gibi vatan satma!...................Yönetenler pes ederler.
Makam için, dini tutma!..................Yılmaz g i b i gevelerler
Ezilirsin, ç o k hünharca...................Davranışlar hep tekfurca.
4- Türkeş gibi kan dökme ha!...........10- İthal e d i l e m e z lider,
B e l bağlama,Fethullah'a!..................Keseyi dolduran gider.
Çok k i r l i l e r gelir daha,..................Seçecekler aferin d e r.
Baykal sağlam, değil sırca...................Sorumluluk bilmez arca
5- Bayar azgın, b i r militan,..............11- Demokrasi ç i ğ börektir,
Cepheye bölündü v a t a n.....................Hazmetmeyen,dar yürektir.
E c e v i t 'e d e s e n utan.....................Sanmam u l u s tek bilektir.
S o l e l i y l e a t a r fırça......................O l a m a z da sağlam sırça.
6- Sezer ö z e l, sessiz t a ş ı,...............12- Her seçmenin, görüşü var,
Ağar t e r ö r e l e b a ş ı.......................Siyasetçi, m a k a m arar.
Cemâl Gürsel, sır kardaşı.......................Ç i l e sever f u k a r a l a r
Fakirdi d ö v i z ve kurca. .....................Huzur dersen, yakar korca.
******************1478*****************29/ 01/ 2008********
(
Türküm Diyorsan başlıklı yazı
Özçiçek tarafından
6.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.