İnsanlara ne oldu nedir yaşanan vahşet Yeter savaşlar bitsin çocuklar da ölmesin Gazetelerde her gün acı haber sürmanşet Sebep olan onmasın zulüm yapan gülmesin Irak ve Suriye'de oluk oluk kan akar İşıd denen o bela tüm şehirleri yakar Kadın çocuk demeden ümitlerini yıkar Yazık bu çiçeklere vakitsizce solmasın Kaçarken öz yurdundan sınırlarda susuz, aç İnsanlar telef olur hasta bulamaz ilaç Lastik botlar batınca çocuk atamaz kulaç Göçlere sebep olan asla dirlik bulmasın Ali cengiz oyunu kafir fasik el ele İnsan hakkı diyenler söyle nerdeler hele Emirse büyük yerden basanlar vardır zile Zulme ortak olanlar asla murat almasın Önce aklın nerdeydi yanılgın var serapa Zalime sessiz kalan ey medeni Avrupa Bas bağrına geleni sardırma sakın sarpa Tut elini bırakma yarı yolda kalmasın Değer mi dünya için bu vahşet bu işkence Yazık değil mi söyle bunca yaşlı ve gence Milyonlarca gariban hizmet ederek hiçe Şeytana yoldaş olup ömürden gün çalmasın NİLÜFER SARP 6 EYLÜL 2015 MUSTAFA KARAAHMETOĞLU KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDERİM...
( Ey Medeni Avrupa başlıklı yazı Nilüfer Sarp tarafından 8.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.