Can Sıkıntısında Şöyle Bir Esenler - 2
--- Aşk; acı bir hissiyat mıydı insanı ağlatan yoksa o kadar derdin üzerine gözyaşlarının akması için bir bahane miydi insanın uydurabildiği…?
--- O benim dedim çok bencilsin dediler… Ama diye başladım sözümü kestiler… Çoktan karar verilmişti... Beni dinlemeden infaz ettiler… Yaşlı anama, babama bir mektup gönderdiler… “Evladınız vatana feda oldu…” demişler… Ama ailem inanmamış… Çünkü birinde ana yüreği diğerinde evlat sevgisi varmış… Gözlerinden tek bir yaş akmamış…
--- Renklerin, çiçeklerin bir de insanların dili varmış… Renkler matlaşmış, çiçekler solmuş ve insanlar ölmüş…
--- Her sonun bir başlangıcı var… Gün biter gece başlar, reklam biter dizi, haber vs. başlar, ilkokul biter orta öğretim başlar, telefonun bataryası biter şarj olmaya başlar, su biter susuzluk başlar, yemeği yemek biter sindirim sistemi çalışmaya başlar, okul biter ödevler başlar, tatil biter işgünü başlar, öğrencinin okul aracı biter kırtasiyeciler zengin olmaya başlar… Bizde arkadaşlık biter dostluk başlar…
--- Bazen sizi ne kadar çok sevdiğim aklıma geliyor... Sizi gözyaşlarıma benzetiyor kimi zaman üzülüp kimi zaman seviniyorum... Üzülüyorum çünkü; gözümden akıp gittiğinizde tekrar akmamanız endişesi sarıyor... Seviniyorum çünkü; kimi zaman beni korumak için gözümdeki pislikleri götürüyorsunuz kimi zaman ise en mutlu anıma ilk tanıklar sizler oluyorsunuz, sevinç gözyaşları olarak... Ben de gözünüzden damlayan bir damlaysam ne mutlu..
(
Can Sıkıntısında Şöyle Bir Esenler - 2 başlıklı yazı
4harf1kelime tarafından
9.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.